Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hvordan oppdager man det?Noen symptomer dere vet om?Jeg tror kanskje jeg har fått det men er usikker.Tok urinprøve for en uke siden å den var fin så jeg vil ikke ta en ny en hvist det ikke er grunn til det.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hyppig vannlatig med svie er de vanligste symptomene. Gjerne så føler man at man må tisse kjememye, men så kommer det lite hver gang. Vond lukt av urinen. Murring over urinblæra kan også forekomme. Noen blir også steindårlige og får feber. Man kan også ha UVI uten særlig symptomer. Selv om prøva for en uke siden var fin, så kan du absolutt ha fått UVI siden da. Hvis du har mistanke om at det er noe på gang så lever inn en prøve så får du i så fall startet med antibiotika med en gang. Best både for deg og babyen å komme raskt igang med evt behandling.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Da tar jeg å leverer inn urinprøve i morgen hos legen.Har ikke svie eller noe men følelsen av å måtte tisse å trykk der nede.Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå