Gå til innhold

Jeg gleder meg til jul... MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle de pakkene bryr jeg meg ikke om i det hele tatt... Synes det er så rart. Nesten så jeg kunne ønske jeg ikke fikk noen... :) Ser frem til tulla mi på 3 får pakker og ser julenisse, det blir kjempekoselig!!!

Er det bare meg som ikke bryr meg om pakkene lengre? Føler alle "ønsker deg ditten og datten"... jeg ønsker meg ikke noe :) Bare snille barn, og det har jeg jo :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg ikke noe selv jeg. Kosen for meg er god mat, glade barn, familie på besøk osv... Gavene bryr jeg meg ikke noe om. Men synes jo det er moro å se om andre liker hva jeg har kjøpt til dem da.

Skrevet

Nei, bare bryr meg om hva TL får :) Pappan hennes sliter no gæli for jeg ikke sier hva jeg ønsker jeg , kommer jo ikke på noe :) Har det fint som jeg har det ... Men kunne sagt masse hvis han spurte hva han kunne kjøpt til tuppa :D

Og jeg tenker masse på om andre liker det de får av meg :)

Skrevet

Jeg gleder meg masse til gavene jeg:-)

Men jeg syns det er mye gøyere å gi da, er alltid så spent på å høre om folk blir glad for gavene fra meg:-)

Får ikke feire med datteren min i år, så det ødelegger veldig mye for meg. Jeg liker ikke julen, men liker den enda mindre i år. Derfor er det bra jeg gleder meg til noe ihvertfall. (gleder meg til pinnekjøtt også da:-D)

Skrevet

jeg gleder meg til å se alt snuppa får.. er ikke så farlig med hva jeg får selv..;)

gleder meg til å se når hun skal åpne teletubbie bamsen sin :) og til nissen kommer..;)

Skrevet

Bryr meg ikke så mye om pakker nei, men i år har guttunget laget gaver til oss i bhg og de kan jeg nesten ikke vente med å åpne.

Skrevet

Jeg ønsker meg heller ingen ting av materiell art til jul. Har alt jeg trenger, og er det noe vi ønsker oss, så kjøper vi det likegreit selv. Det jeg ønsker meg, er at jeg selv og alle mine får ha det godt og være friske, og at jobben blir til å leve med (noe den ikke er akkurat nå). Ellers ser jeg vanvittig fram til en god og rolig jul, det trengs!

Skrevet

samme her, jeg ønsker meg en ting og det får jeg penger av pappa til å kjøpe, resten har kjøpt gaver uten ønskeliste :S så blir nok litt av et på klistra smil ja.. men er jo til slutt tanken som teller, og må si de nærmeste har blitt mer treffsikkre med årene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...