Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Han er hjemme hele dagen mens jeg er ute og handler osv Når jeg endelig setter meg ned om kvelden i 7 tiden så sitter HAN og er døds trett! I dag ble han også litt irritert over at han måtte sitte i bilen å vente så lenge mens jeg handla....Harregud det er det han har gjort i dag.... Mens jeg handla inn! Etterpå lagte jeg middag og da er det så typisk at han setter sitt i oppvaskmaskinen mens alt annet står...han legger seg på sofaen! Sorry klaginga men må bare få det ut! Ser han virkelig ikke min situasjon----gedigne magen min!! Får så lite omsorg syns jeg I dag har jeg vert veldig tett i nesen og har følt meg veldig sliten. Folk jeg nærmest ikke kjenner som f.eks i bh spurte meg:off da har du blitt syk på toppen av det hele? Mens han har ikke kommentert det i det hele tatt! Til vanlig er jeg ikke oppmerksomhetssyk men nå er jeg blitt så stor og har bekken plager at jeg hadde trengt litt.Har prøvd å si det til han og han sier at han vet det men det føles ikke sånt. Som sagt:Trenger bare lette på trykket
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jøss, etter å ha lest om mannen din, har jeg mest lyst til å gi min et kyss. Tross for at vi faktisk sitter i hver vår etasje akkurat nå fordi jeg ikke orker å høre på alle lydene han driver å lager. Vanvittig irriterende!! Du må bare sette han i arbeid, jenta! Gi han spesifikke oppgaver. Tro det eller ei, han kommer aldri til å se det selv....Og når du gjør husarbeid og handler osv, tenker du sikkert: Nå får han litt dårlig samvittighet, ser at jeg er flink og er flink tilbake osv. Mens han tenker: Ja ja...-hun synes tydeligvis handling og husarbeid er gøy! -da skal hun få lov til å holde på med dette i fred;) Det mest sinnsyke er jo at mannen av en eller annen grunn synes det hadde vært passende med sex i slutten av en slik dag!?!?!?!?!?!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ja han spurte om jeg kunne sette meg ved siden av han for han hadde lyst å kose men da sa jeg nei!!! Jeg sa som det var at:jeg ikke kunne skjønne hvorfor han var så trett uten å ha gjort noe hele dagen...blir drittlei av å høre om hvor trett han er og den demonstrerene gjespinga hans hehe.... Da sa han bare at:går å legger meg jeg sånn at du slipper å høre på meg..jada fint det!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Er han ikke på jobb om dagene da? Minner meg litt om min samboer dette, men han jobber mye da...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Han jobber offhore så nei...tror han blir trett av å gjøre så lite hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Ja, men det skal du jo faktisk ikke se bort i fra! Sambo kommer hjem fra jobb, klager på at det er mørkt, spiser middag, sover middag, ser på tv, sover litt mer, dusjer og legger seg... Hadde han f.eks trent litt eller hva med å pakke ut av alle eskene som står her siden vi akkurat har flytta? Tror man blir mer opplagt av å delta litt. De eskene kan jeg med sikkerhet si at han ikke vet at står her, tross for at man må skreve over dem hver gang man skal på do...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Hehe off jeg vet det!...Det er jo helt tragisk.Er det bedre at for dem at vi gravide skal ta alt! Harregud jeg er jo ikke så vanskelig å lure...-hadde han gjort det han skal(bør) så hadde jeg blitt kjempe forelska:=) Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller grine hehe Vet samboeren din om at du missliker lydene han kommer med?hehe hvilke lyder da tro?
Shinyogsmåen Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Ha ha... Beklager at jeg ler.. men synes det er litt morsomt å lese om hvor korttenkte menn er. Men det verste er vel at det stemmer :-) Ja, du må gjøre som anonym sier. Sett han i arbeid, det er den eneste måten. Hadde det litt morsomt med sambo her i dag selv. Oppvaskmaskinen vår tømmer ikke ut vannet, så spurte stefaren min om hva jeg kunne gjøre. Da mente han at det mest sannsynlig var det røret under vasken som var tett. Slik at vi må ta det fra hverandre og vaske det. Men det må du ikke gjøre selv, stå under der å holde på må du ikke gjøre nå, så be samboeren din om å gjøre det. Så spurte samboeren min i dag, om han kunne gjøre det. Så, så han på det...hmm.. nei, det kunne han ikke, for det visste han ikke hvordan man gjorde. "Men vi gjorde det jo i den forrige leiligheten og jeg har allerede gjort det på badet her" sier jeg. Ja, men det var ikke samme system her. Da jeg setter i gang og han ser jeg kan det, blir han litt flau og overtar. Han hadde nok ikke regnet med at jeg visste hvordan og håpet å slippe unna. For han kunne det han også :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Hehehehe"ler godt nå" Jeg spurte sambo om han kunne åpne røret under vasken for å se om det var noe som tettet for vannet NEI JEG ER VEL INGEN RØRLEGGER!!! Harregud vær nå litt mann ihvertfall hihi!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 He he.. ja, han vet det godt. Han har en liten "uvane" som han har g\hat fra barndommen og det er å ta pekefingeren frem og tilbake over enten en papirlapp, putehjørne eller et tøystykke. Disse lydene kan bli veldig høylydte og går meg rett og slett på nervene... He he..men jeg må jo ta meg sammen, ellers kjefter jeg jo hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Litt som om jeg hadde skrevet innlegget selv dette her. Jeg er trøtt og sliten etter jobb jeg også, de dagene jeg jobber da. Annen hver, de andre har jeg litt mer overskudd. Kommer hjem, lager middag og må kansje legge meg nedpå. Håper han kan sette i oppvaskmaskinen, og i det minste skylle det som ikke skal der. Men nei, det skal han ta etterpå. Så legger han seg også ned, er så sliten etter jobb hele dagen. Vi jobber sammen, samme jobb og kommer hjem samtidig hver dag jeg jobber. UTEN å sette i maskinen- tar det senere. Når jeg har fått hvilt litt i en 30 minutts tid ender det med at jeg tar det og vasker opp. Så kommer det fra sofaen: Jeg hadde jo tenkt å ta det..... Ja- om 2-3 timer når du har energi til det ja.... Er det du som er gravid lissom, så tar jeg det- og må legge med nedpå igjen for jeg er mer sliten.... Jeg tjener jo pengene. Dette skjer ikke hver dag, for noen ganger lager han alt av middag mens jeg ligger nedpå og sovner gjerne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå