Gå til innhold

Noen som har noen fine dikt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager skrytealbum til mora mi fra barnebarnet.

Prøver å finne noen fine dikt jeg kan ha med på noen av siden.

Dikt/sitat/setninger/hva som helst!!!

 

Håper det er noen her som kan hjelpe meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å møte et barn i blikket

er mer enn et møte med vår

Det er som å dra på en reise

tilbake ti tusener år

Og ikke bare møte

sin egen barndom på ny

Men artens famlende barndom

i tidenes morgengry!

 

H. Wildenvey

Skrevet

Kjempefint:-)

Takk

Skrevet

Hva er en Bestemor?

 

En bestemor er gode smil

så langt som du kan se.

En bestemor er full av trøst

- hun får deg til å smile.

 

Hun kan fortelle historier

fra en svunnen tid.

Hun lar deg gynge på sitt fang

og alltid er hun blid.

 

En bestemor er et symbol

på omtanke og glede.

Hun deler alltid av seg selv

når hun er til stede.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...