Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg lager skrytealbum til mora mi fra barnebarnet. Prøver å finne noen fine dikt jeg kan ha med på noen av siden. Dikt/sitat/setninger/hva som helst!!! Håper det er noen her som kan hjelpe meg :-)
Gemini7 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Å møte et barn i blikket er mer enn et møte med vår Det er som å dra på en reise tilbake ti tusener år Og ikke bare møte sin egen barndom på ny Men artens famlende barndom i tidenes morgengry! H. Wildenvey
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Kjempefint:-) Takk
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hva er en Bestemor? En bestemor er gode smil så langt som du kan se. En bestemor er full av trøst - hun får deg til å smile. Hun kan fortelle historier fra en svunnen tid. Hun lar deg gynge på sitt fang og alltid er hun blid. En bestemor er et symbol på omtanke og glede. Hun deler alltid av seg selv når hun er til stede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå