Gå til innhold

Nå er jeg faen så lei.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....kobberspiralen min!! Blør ei elv hver måned, og det gidder jeg ikke mer:-(

Mannen min har nå skaffet meg en hormonspiral, og skal sette den inn imorgen. Han mener jeg skal få mye mindre mens av den, til og med en mensfri verden:-)) Håpe håpe, sier jeg bare!

Noen med erfaringer med hormonspiralen her?? Er den ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har ofte en liten innkjøringsperiode. Jeg småblødde konstant i tre måneder etter at jeg satt den inn, men nå har det gått over til å bli bittesmå menstruasjoner hver måned. De varer fortsatt i ei uke, men jeg trenger bare bruke truseinnlegg for det er så lite.

Skrevet

Åh, det håper jeg at jeg også kan bruke! Til og med nattbind blir for lite på det verste:-( Kjipt å blø ut både seng og bukser annenhver måned.....

Skrevet

Oj, når jeg hører sånt blir jeg glad jeg valgte hormonspiral. Jeg var litt usikker en stund for jeg blødde så veldig lenge etter innsettelsen, men selv da var det bare småblødninger, så det var ikke helt krise.

Noen skylder forresten på hormonspiral for manglende sexlyst, men jeg har mer tro på at det er ammingen som har dempet min for den var ikke tilstede før jeg satt inn spiralen heller.

Skrevet

Wops, manglende sexlyst? Vel, får håpe jeg er en av dem som styrer unna den:-) Hvis så er, må jeg over på noe annet,-D

Skrevet

Jeg satte inn horomonspiral for en måned siden. Blødde til og fra de neste 10 dagene, siden ikke en dråpe=) Mensen skal egentlig komme i disse dager, men har ikke sett noe til den enda, så her krysses alt som krysses kan! Har ikke hatt noe vondt etter den ble satt inn, annet enn murringer første dagen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg satte den inn før jeg fikk tilbake mensen etter fødselen. Jeg hadde noen små blødninger i ca 4 uker, etter det har jeg ikke hatt en eneste blødning! 1,5 år siden jeg satte den inn :-)

Eneste "problemet" vi har hatt med hspiralen er at mannen min dunker borti den av og til... Det er ikke så veldig behagelig, men det var verst i begynnelsen egentlig. Tror tråden har bøyd seg mer nå eller noe.

Ellers jeg veldig fornøyd!

Skrevet

Har ei venninne som bruker det. Hun har ikke mensen, kan komme en dråpe i den perioden, men det er så lite at hun merker det ikke. Mer enn nok med et truseinnlegg. Ser det nesten ikke en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...