ehtaner84 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 sto i dusjen, skrudde vannet av 4 ganger tror jeg, fordi jeg kjente noe som rant ut av meg. er ikke 100%, men man kjenner vel vannet når det går?? var på do rett før jeg gikk i dusjen, og da var det en rar lyd i magen, pluss at det gjorde litt vondt nederst. til dere hvor vannet gikk i dusjen. hva tenkte dere? var dere usikre?
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 hmm...ring føden å snakk med dem:) jeg har ingen erfaring med dette,da jeg gikk å lakk fostervann i små megnder i første svangerskap. lykke til..
Gjest mphs Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Vannet nitt gikk ikke i dusjen men i senga, men før det gikk kom det en høy kneppelyd da det gikk hull på fostersekken. Kjente det også. Om det var vannet ditt som gikk tar du på deg ett bind for det kommer til å komme mere. Du vil fortsette å produsere forstevann helt til ungen er født. Eller ring føden om du er usikker på noe.
mamma sin kompis Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Har du ringt?? hos meg hørte og kjente jeg at vanne kom/gikk. det kneppet, og kjente at det bare kom fossende ut.
ehtaner84 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 har ringt føden, de ba meg vente 1 time for å se om det kommer mer. så skal inn og se om det er noe på gang senere.
Lille Trille* Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Hvis du tror fosstervannet gikk, bør du ringe føden. Etter at vannet har gått, er det relativt stor fare for infeksjon. Hvis ikke fødselen har begynt innen tre dager, vil du bli satt i gang. Slik var det i alle fall sist gang jeg fødte. Vannet gikk, ingenting skjedde. Men jeg måtte inn på sykehuset hver dag for å sjekke at det ikke var noen infeksjon, og etter tre dager blei jeg satt i gang. Lykke til!
lille meg.. Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Mitt vann gikk uten at jeg skjønte det,satt på do og hørte en sildrelyd,tenkte :hmmmm,der tissa vel ikke jeg??jaja..."og det var alt,lillemanns hode var kommet ned som en propp i åpninga,resten kom ut med et splosj sammen med han...men nå ble jeg satt i gang da...
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Så spennende hos meg ploppa det og det fosset ut... Men hos noen kommer det litt og litt... Lykke til Får håpe det snart er fødsel igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå