Gå til innhold

noen andre her som er drit lei!!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei å sliten for tiden!!! å dårlig humør....har bare lyst å sove hele tiden.

Lyst å bare krype langt under dyna å sove igjen om mårran når eg hører småen....får egentli litt dårlig samvittighet. at eg tenker slik.....så er han i så godt humør.

men er bare lei....føler eg ikkje orker mer av og til

måtte bare få dette ut....noen som har noen råd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ingen gode råd, ville bare si at du ikke er alene! Tror vi alle har sånne dager etterhvert.. Jeg har hatt noen nå, snuppa vil ikke sove, og er våken hele dagen og halve natta.. føles sånn iallefall... så jeg er sliten og hun er grinete pga søvnmangel.. men det går over. jeg bare prøver å tenke på hvor heldig jeg egentlig er, også lar jeg sambo ta snuppa litt når han kan, også tar jeg meg litt "fri"... det hjelper litt..

Skrevet

Du er ikke alene nei. Sitter her og venter på at snuppa skal våkne til første spisepause, da blir det matings og så rett i seng med meg.

Er så trøtt at jeg er kvalm og det svir i tinningene.

Kan ikke be gubben om hjelp her, han har evig nok med faren sin som ligger med kronisk leversvikt på sykehuset. Så han er på sykehuset hele tiden. Kjedelig å være så utkjørt rett før jul gitt. Både jeg og gubben satser på at ingenting skjer som krever mer av oss for da kollapser vi. Og jeg skal egentlig ikke klage, for jeg har en kjempesnill unge. Men ho har begynt å tulle så med sovingen så ho sover bare stort sett 2-3 timer i strekk på natta og halvtimes dupper på dagen. Jeg satser på at snuppa bare driver å endrer litt på sovevanene sine og derfor mangler litt sovestruktur for tiden. Dessuten er ho snart 3 mnd så om ikke lenge begynner vi med litt grøt og da satser jeg også på at sover litt lengre økter på natta.

Så jeg skjønner deg godt Trudiz! Men vi kommer oss nok gjennom denne fasen også. Jeg storkoser meg med tulla mi, men det begynner å tære på kreftene nå ja!

Gjest spinella
Skrevet

søvn hjelper.

få noen til å ta henne slik at du kan sove til du våkner/neste amming. ut på trilletur, eller andre steder der du ikke kan høre pludring, sutring eller annet.

faren, din mor, eller andre. og ta deg tid til å sove når du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...