~Maja Mor~ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Babyen min har atopisk eksem og han klør så fælt stakkars. I sær om natten. Så jeg tenkte å prøve ut Phenemin, men er det noen her med erfaring fra dette? Ringer legen i morgen, men greit å ha noen erfaringer i tanke også :-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Vi bruker det ikke mot kløe da, men pelsdyrallergi. Hun har brukt det siden rett før hun var et år. Syntes det lindrer plagene veldig godt. Og så gjør den jo at de blir søvnige ofte, og da sover de bedre av den grunn også.
~Maja Mor~ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Hei Regnbuemor lenge siden sist :-))) Takk for det. Oppløftende. Han sover så urolig, stakkars, om natten. Narurligvis klør den tørre huden fælt. Men er dette et preparat man kan bruke over tid? Hmmm, kanskje heller et spm jeg bør stille legen.
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Vi har det til snuppa og bruker det i perioder for atopisk eksem og en gang når hun hadde elveblest. Tror det funker godt mot kløe og ja hun sover i allefall bedre
~Maja Mor~ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Å så godt å høre! Kankje han kan få hvilt litt!! Han er urolig i kroppen hele dagen lang stakkars :-( Gleder meg nå til å prøve den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå