Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skjønner at de som har bekkenløsning sliter, det høres ikke noe godt ut, men hvordan er formen til dere andre? Jeg er stadig trøtt og sliten, verker i høyre ribbein, har plutselig blitt helt oppblåst i beina og er fortsatt kvalm og brekker meg og kaster opp hver morgen. Å måtte bøye seg ned er et mareritt, og vasking og rydding er fryktelig tungt i forhold til hva det pleide å være.... Vi har holdt på med flytting siste uka, og har vært veldig mye å gjøre (er enda mye) pluss en del jule handel i tillegg. Nå kjenner jeg at jeg er helt utslitt, og enda har jeg et stramt program i morgen. Vet rett å slett ikke om jeg kommer til å klare det..... Dette var dagens klagesang, men jeg måtte liksom få det ut... Tror jeg kaster inn håndkleet, og legger meg tidlig i kveld, og lar hus være hus.... Er det noen som er veldig trøtte og slitne? Eller hopper alle rundt på en rosa sky??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Ingen rosa sky her;-) Som du- jeg er innmari trøtt, energien er bare borte. Her om dagen sovnet jeg klokka seks og sov til ni- om kvelden- mens ungene fikk seg selv i seng:-/ Ikke den beste dagen som mor, kan du si... Jeg har ingen plager av type "grusom og uutholdelig", men jeg tror det er mange av oss som på slutten av svangerskapet begynner å bli "tomme". Man er stor, tung, sliten, lei, har vondt både her og der. Jeg tenker som så at det er kroppens måte å forberede til fødsel på. Gleder meg ikke til det akkurat, men det skal jammen bli deilig å bli ferdig og få kroppen sin tilbake! Det aller, aller første jeg skal gjøre er å legge meg paddeflat på magen og bare nyyyte det....
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ligge på magen, ja!!! Og ryggen!!! Det blir en helt ny verden med liggestillinger..... Hvis babyen lar oss få ligge noe da.... he he....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det synes jeg virkelig babyen bør unne oss, hehe!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg sover og sover og er trøtt, sliten og lei. Ikke overskudd til noe, det jeg planlegger blir utsatt og utsatt og utsatt igjen... Får høre jeg ser så frisk og pigg ut som gravid, så alle tror jeg kan takle å være med på alt.. Men jeg er SLITEN!
LaMegSpire Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har det veldig bra! men det er fordi jeg har redusert på jobbinga, og har muligheten til å sove godt oftere enn før.. Men etter et endt vakt på jobb er jeg kaputt, og da blir det lite annet den dagen. Den fysiske formen er fin. Kjenner at det er tyngre selvsagt, men sånn er det jo bare. Har tidvis halsbrann, men ikke verre enn at jeg tygger gaviscon når det svir mest. Håper det er mange flere enn meg som ikke har det så verst:)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har det også helt topp! Jobber fortsatt fullt og trener fortsatt nesten hver dag, om enn ikke så intenst som før, kan vel heller si trimmer. Alt er selvfølgelig litt tyngre, men går likevel helt fint. Eneste plagene er halsbrann og bein som ser ut som velfylte medisterpølser, men det klarer jeg fint å leve med... Håper det er flere av dere som har det like lett som meg til tross for mange ekstra kilo å dra på:-) Gleder meg til julekos, og til nyåret når lillegutt kommer. God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå