Tingelingelate med to tomater Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har nettopp begynt i ny jobb og idag da jeg skulle hjem lå det en pakke i sekken min fra ei av de andre på avdelinga. Måtte spørre de andre om dette var normalt da jeg ikke visste noenting, eller hadde hørt noe. Og da var det noe de gjorde innad på avdelinga... Syns det er kjempekoselig, men HVA skal jeg kjøpe til dem? Er 4-5 stk og skal visst ikke koste all verden, bare en "liten" ting... Noen forslag?
Mamma2OO5 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Julepynt er jo koselig, servietter, lys, noe spa-greier?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Hehe...nei, burde jeg det? :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Ja, jeg hadde gjort det for å få litt peiling.
Ulldott Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 -et par jule sokker og en sjokolade nisse -lys og servetter -en skål/krukke med twist eller lignende -en nisse eller engel -telysestaker (lett å finne noen billige og fine!) -en liten julestjerne eller annen jule blomst Det var alle ideene mine... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå