♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 noen som kan hjelpe med noen fine dikt...litt koselige... tenkte å skrive ett kort fra snuppa på 10 måneder så hadde vært fint med no "baby" dikt....) håper noen kan svare:o)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 dytter litt jeg...
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Til min lille.. Lille under i mine armer.En skapning så vakker og så skjør.. -Er det virkelig deg jeg har bært på under mitt hjerte? Så helt ny og ren. Med nysjerrige øyne betrakter du meg.Du vet hvem jeg er.. Er det deg jeg skal vise verden? Litt skrukkete,men likevell silkemyk. Små øyne,liten nese,små hender liten munn. Er det du som engang skal bli så stor? Har vi virkelig laget deg? Dette mirakel,så helt perfekt? Er det meg du skal kalle mamma? Lille du,så hjelpesløs og uvitende nå. Er det du som skal gi meg så mange gleder og bekymringer.. Er det deg jeg vil komme til å elske, for alltid?
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Lukk øynene kjære og vær ikke lei mamma vil alltid være hos deg Når du er våken og når du sover Når du tar dine første skritt, jeg lover Jeg skal kysse dine kinn, dine ører og din nese, og tørke tårene vekk fra fjeset. Jeg er hos deg dag og natt Mitt kjære barn min lille skatt.
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Ti små fingre, ti små tær, Herregud hvor vakker h*n er. To små ører som muslingskall, hodet rundt som en liten ball. Dunet, bløt~liten & god, best i verden for oss to. Fingre som griper om pappas hånd, lite barn er det sterkeste bånd. Sover i mammas arme, oser av melk og varme.
♥2 små gull♥ Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 http://folk.uio.no/lenea/hobby/dikt.html http://www.mangedikt.piczo.com/?cr=5&rfm=y
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Ten little fingers and ten little toes The sweetest of smiles and a cute little nose All these add up to the same presious thing A BABY the greatest gift life can bring
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Et lite barn ved brystet lagt er lån og intet eie du har det kun en liten stund , så går det egne veier. Men, du kan gi det alt du har av kjærlighet og varme. som svar du får om halsen lagt to lubne barnearme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå