Gå til innhold

hva er best av disse to?


Anbefalte innlegg

Skrevet

tykk vinterpose med ett glidelås på midten, eller sånn med glidelås på midten, og to nede, så du kan glide opp nede og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er greit å ha sånn med glidelås nede også, for da kan han sitte i vogna med møkkete vintersko - men ha posen igjen over beina. Slipper å enten ha møkkasko nedi posen, eller styret med å ta av og på sko.

Skrevet

hmm..

skjønner jo det er mer praktisk da..

 

 

Skrevet

plages bare så sinnsykt med de glidelåsan nede, at eg har bare lyst å droppe dem.. derfor eg lure på om dem i det hele tatt treng å være der...

Skrevet

hvorfor lager du ikke poser med et glidlås i hver side isteden?

 

Mamma har laget en pose til meg som er sånn. Kan vise deg bilde hvis du vil?

 

=)

Skrevet

hehe, det gjør eg jo no..

koseposene har jo (de aller fleste) 2 glidelås, en i hver side. bare de gamle som bare har 1..

Skrevet

ingen flere som har noen meninger? at der er ok med poser med bare ett glidelås, og kansje noe annen lukking nede? går det ann da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...