lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 tykk vinterpose med ett glidelås på midten, eller sånn med glidelås på midten, og to nede, så du kan glide opp nede og?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg synes det er greit å ha sånn med glidelås nede også, for da kan han sitte i vogna med møkkete vintersko - men ha posen igjen over beina. Slipper å enten ha møkkasko nedi posen, eller styret med å ta av og på sko.
lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 hmm.. skjønner jo det er mer praktisk da..
lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 plages bare så sinnsykt med de glidelåsan nede, at eg har bare lyst å droppe dem.. derfor eg lure på om dem i det hele tatt treng å være der...
Babyfacepsycho Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 hvorfor lager du ikke poser med et glidlås i hver side isteden? Mamma har laget en pose til meg som er sånn. Kan vise deg bilde hvis du vil? =)
lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 hehe, det gjør eg jo no.. koseposene har jo (de aller fleste) 2 glidelås, en i hver side. bare de gamle som bare har 1..
lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 ingen flere som har noen meninger? at der er ok med poser med bare ett glidelås, og kansje noe annen lukking nede? går det ann da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå