Beibi82 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Snuppejenta mi har nylig fylt ett år, og har termin 8.mars.. vi venter en GUTT =D Men NÅ kjenner jeg at dette begynner å bli tungt :S Er i stort sett fin form, mye plaget med UVI, men men. Det kunne vært så mye værre altså Å underholde tulla, rydde opp etter henne (bøye meg ned hundre ganger pr dag) og generelt være like aktiv er blitt ett ork. Er blitt skikkelig trøtt igjen nå også.. som i første trimester. Hvordan får dere dagene til å gå? Jenta mi er ikke i bhg, skal ikke før høsten-08. *phew*
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har en gutt på snart 11 måneder og har termin 7 januar. Her måtte pappaen ta permisjon for å hjelpe meg pga kraftig bekkenløsning. Er kjempetungt allikevel, men blir nok bra tilslutt:-) Har ikke engang søkt om bhg plass til nr en enda jeg.. *shit* :-P Dagene hadde ikke vært til å leve med uten at sambo hadde vært hjemme..
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Har ei på 17 måneder i mårra faktisk, og sitter her med en julebaby i vente. Termin har vært, å jeg har en del sammentrekninger i magen som kommer regelmessig, men er ikke vonde... Dagene har gått til å dulle med snuppa, vært sykemldt pga manglende energi og ork, pluss slarkete bekkenbunnsmuskler.. Nå har vi i tillegg valp i hus, så her er det ikke noe problem med å ha for lite timer i døgnet... Har søkt deltisdsplass i bhg for snuppa over nyåret for å kunne slappe av litt innimellom amminga, men har ikke hørt noenting... Gifte par blir dessuten nedprioritert i denna kommunen... Sikkert ikke unntak det.. Skal hvertfall søke henne i bhg til høsten, og muligens lillebror også... :/
Beibi82 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Med kraftig BL sjønner jeg godt at du trenger han hjemme!! Mannen min har deltatt temmelig lite den siste tiden.. vært mye med skole og jobb, kjemmer jeg er litt lei av å styre hele skuta her selv...hehe! Skal bli godt med juleferie da vet du.. skal jeg sove LENGE!!! =D
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Har er jente på straks 17 mnd, og venter en gutt 20 januar, så det blir 18 mndr mellom her Syns ting går veldig greit egentlig, tulla er aktiv på en veldig behagelig måte, og helt knall å leve sammen med - så lillegutt i magen blir sikkert motsatt, hehe.. (de sier jo at nr 2 blir motsatt av nr 1) Tulla går i barnehagen 50%, veldig bra for både meg/oss og henne, og når gutten kommer så får jeg ordentlig alene-tid med han, samt det blir enkelt å ta seg en tur til byen eller besøk, ikke bare-bare med 2 små, tror jeg.. Gleder oss veldig til det blir to små her, sikkert slitsomt også, men det tar vi på sparket, alt kan jo gå som smurt også, for den saks skyld Syns tiden går veldig fort, jeg.. Alltid noe å finne på eller dra på besøk til, om man ikke allerede har fått besøk.. T.o.m dagene tulla er i barnehagen, og jeg er hjemme, så finner jeg alltid på noe, så jeg syns egentlig at tiden går litt for fort.. Men men, man får iikke alt i pose og sekk Går ut i perm 30 januar, er sykmeldt fram til det pga vondt bekken.. Forresten artig å lese om andre som også venter 2 tette
lykkeligste Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 har også en liten på 17 mnd, ny termin om knappe tre uker! Han er rimelig sen, ikke begynt å gå enda, så er veeldig tung å løfte på! jeg begynte i permisjon nå, og det er deilig å slappe av mens lillen er i barnehagen- og mannen tar julevasken:)
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Ut i perm 30 desember mente jeg.. Svimehue, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå