Gå til innhold

I dag er en skikkelig drittdag! DRITTDAG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For pokker, nå er jeg lei!!!! Trodde virkelig ikke jeg skulle bli det... men KOM DEG UUUT!!

Jeg kan ikke gjøre annet enn å sitte her foran pc, fordi alle andre steder i huset gjør at jeg får vondt i ryggen...

og JA det hjelper å gå tur og JA det hjelper å trene. Ryggen min hadde det best da jeg var på jobb av alle ting. Jeg kan ikek trene hele dagen, har vært på Sats i dag og det var kjepedeilig, men kan ikke holde på der fra morgen til kveld?

Jeg har så mye klynnere at hvis jeg går meg en tur nå kommer jeg meg ikke av flekken. Dønn stiv.

45 dager igjen. Heldigvis:) he he

Beklager denne triste lesingen:)

Vanligvis er jeg veldig positiv, så sikkert bare dagen i dag som er dritt driott dritt! I morgen skal jeg tenke annerledes, men nå skulle jeg bare ønske det var leggetid...

Koke meg mer kakao da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Både idag og igår har vært noen forbanna drittdager! Jeg er møkklei! Har fått sånn bekkenløsning at tårene omtrent spruter bare jeg prøver å reise meg.. Og det fire dager før julaften! Har noen presanger igjen, jeg aner ikke hva jeg skal gi, og de tingene jeg vet var selvfølgelig utsolgt når jeg sendte sambo til byen istad! Føler at det er en milliard ting jeg skulle gjort hjemme før lillegutt melder sin ankomst, men så må jeg jo bare sitter her på rompa og tenke på alt som skulle vært gjort! I tillegg har den flotte presangen jeg hadde klekka ut til sambo og bestilt blitt sendt i retur fra tyskland, så nå kan jeg ikke en gang glede meg til å se fjeset hans på julaften! Ååå.. Noen dager føler en bare at hele verden går en imot.. Jeg har 29 dager igjen, gleder meg som en liten unge, men samtidig kunne jeg ønske det var et halvt år til sånn at jeg hadde litt bedre tid! Hehe.. Uff, er ikke meningen å lesse på med mine problemer også, jeg bare kjente meg så godt igjen i følelsen! Blir godt å få lagt seg og forhåpentligvis våkne til en ny dag imorgen. :P Og kakao hjelper jo egentlig på det meste, gjør det ikke? :)

Skrevet

Less i vei, det er det eneste som hjelper:)

Så tenker jeg at det er bedre å klage her inne enn å lesse altpå mannen min...

Skjønner deg godt jeg. Nå er det heldigvis ikke lenge til du har kroppen din tilbake da:)

Har bestemt meg for å ta en ny sykkeltur på Sats i morgen, så kanske humøret stiger noen hakk:)

Skrevet

Hei!

Jeg hiver meg på og klager litt!!!

Jeg har ikke bekkenløsning, men jeg er så trøtt og sliten!!!!

Samtidig er jeg så utrolig i kroppen at jeg har holdt på her i huset til kl tolv hver kveld i noen dager nå, så det er kanskje derfor jeg er sliten. Tenkte jeg skulle gå å legge meg veldig tidlig i kveld, men har liksom ikke ro i kroppen til det heller....

Føttene mine kjennes ut som de skal sprekke...

Nei, nå setter jeg på en ny vask, rydder ut av oppvaskmaskinen og deretter går jeg og legger meg...... Alt vil føles bedre i morgen!!

Kakao hjelper, Kokosyklus!

I morgen ser vi lyst på det! :)

Skrevet

Hehe, stakkars, stakkars mennene våre! Min får hvertfall høre det om dagen. Skjønner deg utrolig godt, Pinky. Sambo sleper meg i seng hver kveld, jeg klarer liksom ikke roe meg når det ser ut som et bombenedslag heller! Hvertfall utrolig godt å få ut litt frustrasjon her!

En sykkeltur høres merkelig forfriskende ut, hadde jeg bare klart å komme meg opp på setet! Hehe. Gjelder å se det komiske i det også. ;) Nå har jeg pakket inn noen julegaver, deilig å få gjort NOE fornuftig hvertfall!

Imorgen er en ny dag! :)

Skrevet

Signerer denne tråden

Med et bekken fra helvete og et hus som ser ut som det har vært bomba og bare 5 dager til jul..... Blæh

I dag har jeg pakket inn masse gaver og hentet snuppa i bhg og det er mer enn nok til bekkenet mitt. Spy

Snart er det en ny dag...og da er jeg en dag nærmere termin ;)

Skrevet

Du har lov å klage litt hehe...ikke bare.. bare nei:=(

ønsker deg god bedring:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...