Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Dette er bare et syteinnlegg. Hehe. Jeg ser jo ut som jeg har røde hunder, har ALDRI hatt så mye kviser på en gang. Pleier aldri få noe særlig med kviser heller, ikke da jeg var "ung" heller. Må være vinterkulda? Skiftende temperaturer? Er ikke gravid, det er jeg 99% sikker på, så må være noe annet. Stress? Er ikke så stressa da, men kanskje psykisk stress..æsj, jeg vet ikke men det er så stygt. Tør nesten ikke gå ut.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 Sånn. Føles litt bedre når jeg har fått klagd litt.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 rart det der. Jeg var aldri plaget med kviser i puberteten engan, men nå i høst har jeg hatt masse! i hårfestet og i hodepunden + masse i ansiktet da. Hva i alle dager kommer det av. Kanskje fordi jeg drikker mye mindre vann nå når jeg ikke ammer så mye lenger? Er no dritt iallefall:( Og ja, det hjelper faktisk litt å syte litt i blandt! Men ikke på kvisene hihi
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Ja, jeg drikker nok også for lite vann. Og så jobber jeg inne i skikkelig tørr luft hver dag, og ut i isende kulde. Skal prøve med en skikkelig utvanning. Drikke myye vann de neste dagene. Kan ikke se sånn ut på nyttårsaften *hjelp*
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror det er pree-seedens bivirkninger! Den skal ikke spises skjønner du Hehe *erte, erte*
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 He he. Du er i go'lune om dagen, Turbotrollet To dager igjen for deg da, så spennende!!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeje... jeg regner med du tåler litt småerting Kan jo ikke ta denne prøvingen altfor alvorlig Hihi Men husk å ikke slikke i deg all pree-seeden da!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Jeg også!!! Helt sjukt med kviser som har kommet siste uka..Ser ut som en pubertal fjortis!!! Har ikm om noen dager, men gidder ikke teste denne pp...for jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid siden jeg ikke fant eggløsningen denne mnd...Når er din ikm skrekkblandet fryd?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2007 Ja, jøss! Hva ville livet vært uten humor og humør. Skal prøve å ikke spise for mye pre-seed, men jeg kan ikke love noe. Det er jo så GODT!
honey,5pp Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Godt å høre at det er flere enn meg som får disse små irriterende,for ikke snakke om stygge kvisene! Aldri hatt så mye kviser som jeg har nå.. Vi får vel igjen for at vi ikke hadde de når vi var fjortiser da!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Det er vel ikke pree-seeden du liker best, men det som den er smurt utover??? Haha,,, eller hvordan det nå enn funker
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2007 Til deg som spurte ang ikm, den er julaften. Testet negativt idag da, litt tidlig, men jeg innbiller meg at den hadde slått ut hvis det var noe
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Ja, vi var jo på samme skravletråden sist pp også, uke 47`erne:-) Jeg har ikm rundt julaften også..Vi får krysse fingrene for at du har testet for tidlig!!
Harmoni Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 Dette er egentlig en tråd det ikke er noe moro å høre til, men jeg gjør dessverre det...P-pillene holdt dette i sjakk, men nå som vi prøver igjen er de tilbake...veldig irriterende. Brukte litt brun uten sol-krem i ansiktet noen dager før julebordet. (De røde prikkene blir veldig voldsomme mot vinterhvit hud.) Ble litt bedre. Hvis noen har noen gode råd for å få de bort tas det i mot med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå