Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Går det bra? Nå er det ikke mange dagene igjen :-S Vi reiser til svigers på søndag.. Urk!
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hei vennen! ) Jepp, det går ikke så verst, er fortsatt delvis i konflinkter med søstern min, kjenner jeg er drittlei, men sånn er det og sånn blir det vel. \ Føler jeg henger litt etter på juleforberedelsene da, storesnuppa har faktisk ikke tid å være med å bake pepperkakehus, skal ut å leke med venner hele tiden, hehe.... Blir vel til at jeg og gubben setter det opp alene. ;o) Har bakt pepperkaker i dag da, lillesnuppa ble sååå sur når jeg skulle steke kakene, hun ville helst spise de rå! Har heldigvis ett par fridager nå så da får jeg nok gjort unna mye. Svigers ja, blir dere der over jula da? Vi skulle til søstern på julaften, men nå blir det heller til at vi inviterer svigers hit til oss, tror faktisk det vil bli mer koselig. ;o)
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Nei, det er ikke enkelt med familie, det er sikkert å visst. Kjenner jeg har angret noen ganger denne uka på at vi flytta nordover igjen. \ Her er det et forferdelig vær ja, det snør og blåser noe jævlig, men ungene vil ut å leke, de er heldigvis veldig flinke til å være ute. Ikke mye innesitting på den tøtta nei. ) Det er et styr å reise bort på juleferie, det vet jeg alt om, så jeg er egentlig veldig glad for å slippe å drasse på julegaver fram og tilbake for en gangs skyld. Skal jobbe julaften på dagen, så gubben og svigermor ordner middagen, deilig! )
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Ja, de er flinke. Kom akkurat inn med røde eplekinn. Jeg koser meg her inne jeg. )
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Hehe...vi har vært hos de for å snakke ut, kom jo ingen vei. Vanskelig når folk er fullstendig blottet for selvinnsikt.... ;o\ Nå gleder jeg meg mest til jula er over!
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Mamma orker ikke involvere seg, skjønner jeg godt egentlig. Ellers har vi langt ifra samme vennekrets, så de får nok høre hennes versjon. Jeg pleier ikke å fortelle mine om familiekonflikter, bortsett fra her inne da. ;o) Hun derimot forteller sin egen spesielle versjon om det meste.... Men det kommer til å ordne seg med den turen, mamma stiller opp og svigermor kunne faktisk også stille opp. )
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Hehe...vi er så utrolig forskjellige som personer at man skulle egentlig ikke tro vi var i slekt i det hele tatt! ;o)
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Jepp, er eneggete. Er ganske trist ja, kunne jo hatt stor glede av hverandre, menmen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå