♥ DAME Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Er jo ikke en "ting" vi kjøper til henne da (S)TinkerBelle <3 og Monajenten Forbruks"ting";) Kjøpte en pakke med helse-te og en plate mørk sjokolade. Hun elsker begge deler ) Måtte bare forsikre meg om at dere såg dette svaret, hehe. Kjøper egentlig aldri husafyll til folk lenger )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 ah, ok..ja da er det jo litt snålt at hun ikke gir en liten pose twist eller noe tilbake.. jeg har en bekjent som gir meg masse tull til jul, og ofte julepynt som var på tilbud fra fesk jysk like før jul det året jeg får det osv.. og jeg blir såååå irritert.. kan hun ikke heller finne på noe fornuftig eller gi det til frelsesarmeen.. hehe.
♥ DAME Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Usjjj, skjønner deg veldig godt der ja Vi har så vanvittig mye husafyll, så her er det kjøpestopp når det gjelder ting
Monajenten Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hihi da så, da er det "greit" ;-) Signerer visst stinkusen igjen, jeg :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå