Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Her går det en syke nå med høy feber i flere dager. Sist mandag fikk jeg det, og var ikke bra før på lørdag. Fredag fikk jr det og jeg trodde han var fin i dag og sendte han i bhg men måtte hente han I går fikk sambo det og når han blir bra er ikke godt å si. Syns det er så kjipt i forhold til jobben, men jeg må jo være hjemme med sykt barn (og syk mann) i morgen også. Hva hadde du gjort? Jr hadde 38,2 i feber når han la seg nå (uten å være noe særlig syk av den grunn), og dersom han er feberfri i morgentidlig lurer jeg på om jeg skal sende han i bhg eller å være hjemme for å være sikker på at han er helt frisk....? (Jeg har ikke vært på jobb siden sist mandag foruten 2 timer i dag)
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Barn skal ha en feberfri dag hjemme før de blir sendt til bhagen!!! God bedring:)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Takk:) Det stemmer nok det, men jeg tror ikke jeg tar helt feil når jeg sier at mange sender de avgårde etter en feberfri natt
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Desverre er det nok sånn, men det er vel derfor og at mange bhagebarn går konstant syke! Spesielt ille synes jeg dete er når noen sender ungen i bhage når de fremdeles er smittefarlige for omgangssyken (smitter 48 timer etter man er frisk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå