Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Skal kjøpe for ca 4-500 kr men aner ikke hva jeg skal kjøpe...Har allerede kjøpt ei ny vinterjakke og noen andre klær ønsker han seg ikke...Ønsker seg dataspill og filmer da,men jeg kunne tenkt meg å kjøpt noe annet...Noen som har tips?? Verktøy trenger han ikke siden han er snekker og har det meste..
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Ullundertøy kanskje, hvis han er snekker står han vel mye ute å fryser? ;o) Det skal mannen min få, men han har ønsket seg det også da. )
*Minnie Mus* Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Abonnem. på et blad han liker? Bøker (hvis han liker å lese) Tøfler klokke utstyr til data/playstation el (hvis han har det) Fiskeutstyr? Parfyme He he letteste er kanskje å kjøpe noe han har sagt at han ønsker seg:-)
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Takk for tips.. ullundertøy er kjekt når man jobber mye ute i kulda
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Stod på nettet her om dagen at de flestte menn ønsket seg mere sex.....så kanskje du skulle gitt han et gavekort på det:) He,he
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 he he ja kanskje det blir ett gavekort på det da Det får han få i tillegg tror jeg
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 jeg gir mannen min en fin kniv. Det har han ønsket seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå