solkrem Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Nå har jeg hostet i 2 lange og 2 breie. Værst er det om natta. Hoster til jeg kaster opp. Det begynte med at jeg måtte på legevakten etter 2 grusomme netter uten søvn. Fikk pusteproblemer, skjelvinger, hostekuler og oppkast - alt på en gang. Så på legevakten fikk jeg antibiotika for bronkitt, uten å ta prøve om det var virus eller bakterier... Etter 4 døgn uten søvn var det akkurat likt. Fikk time hos fastlegen som kunne fortelle at bronkitt er en virusinfeksjon - ergo det hjelper ikke med ab!!!! Dette må da være almennkunnskap hos legene?? Åååå jeg ble så irritert! Fastlegen visste med en gang hvem jeg hadde vært hos... Neste behandling var Cosylan, som heller ikke gravide skal ta. Men det ble vondt værre. Det skal sies at jeg også prøvde med menthlatum under fotsålene uten hell. Nå får jeg sovet det meste av natta, men jeg puster som en hval bare jeg ser på trappa. Jula kommer visst uansett om en har gjort ditt eller datt.... Men vi koser oss med musikk og nisser og mandariner og julekort. Jeg elsker jula og hadde mange planer, menmen:) Pinnekjøttet er i boks, og vi skal feire i eget hus for første gang!! Nyt adventstida folkens:))
solkrem Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 Det høres ut som vi har den samme hosten.... Har du astma, eller har du vært hos en klok mann som hadde peiling på dum hoste???
dritgrei hei hei! Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 nå har jeg bare erfaring med bronkitt unger, men dritgreigutten fikk det opptil fire ganger i løpet av vinteren de fem første årene av sitt liv, men vi fikk has på det etterhvert med å gi ham flutide gjevnlig hele vinteren.... i fjor vinter var han syk en gang, og i år har det ikke vist seg......... anksje det har noe med klimaforandring å gjøre også, det vet jeg ikke, men flutide altså langtidsvirkende astmamedisin hjalp her i huset. :-) Lykke til og god bedring!
solkrem Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Jøss - dette høres jo helt fantastisk ut!! Vi har vært hos homeopat med lille bablegull pga hoste. Så nå får vi se om det hjelper... (men gud hvor dyrt det var...)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 ikke så hokus pokus egentlig, jeg måtte bare følge det opp før det festa seg i lille kropp.... men du! Jeg kom på noe annet, som funka sist vinter... på min helsekostbutikk... jeg tror det er en "life" jeg.... så selger de urtekremer spesielt satt sammen til ulike plager... de skal ikke brukes på bittesmå barn, men de kan brukes på voksen og på store barn... jeg brukte det som sagt på dritgreigutten sist vinter.... den kremen heter "pust", men jeg tror ikke det er alle helsekostbutikker som fører denne serien. Jeg skal prøve å finne den kremen jeg hvis du er interresert, så kan jeg si deg hva den heter.
dritgrei hei hei! Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 http://www.dinpris.no/#shopping:1&cid:27&gid:270&sid:1289&pid:348036 her ser du bilde av den :-)))
solkrem Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Den skal jeg få tak i!!! Hjertlig takk for godt råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå