☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 http://nettbutikk.telenor.no/Front.aspx?VAREKATEGORIID=MOBILTELEFONER3 er den bra ? lyst å fortelle litt om den ?? positivt eller negativt ??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje du bare kunne skrevet hvilken modell det er så får du kanskje fortere svar:-))
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg spurte etter hvilken mobil folk hadde for noen uker siden da jeg kjøpte min.. Var ikke mange som svarte denne.. Var helst undermodellen k 800 folk hadde har jeg intrykk av. Jeg selv endte på samsung u700, hatt den i snart 2 uker, og begynner å bli veldig glad i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå