Gå til innhold

Veldig glad for anonymknappen nå....litt intimt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så vond og "hoven" nedentil! Noen andre som er det?? Er snart 4 mnd på vei... Husker liksom ikke helt fra sist svangerskap, men mener å erindre at det underveis var litt forandringer i underlivet... Kan ikke stå, da kjennes det ut som om alt skal "dette ut" (men jeg har sjekket og det er ikke noe framfall av livmor osv..alt er der det skal..hehe). Litt ubehagelig kan man si!

...og igjen...takk GUD for anonymitet...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vondt eller noe, men føler meg veldig hoven. Er også 4 mnd'er på vei :)

Skrevet

Nja..kanskje ikke vondt-vondt...men veldig ubehagelig! Det stikker/klør litt i perioder, men det er veldig sjelden. Er som om "veggene i skjeden" er litt for store liksom. Leppene er også mye "tykkere" enn de pleier. "Stikkingen/kløingen" kommer kanskje av at de er større enn de pleier? At det er litt trangt liksom.? Uff...dette ble litt detaljert og pinlig...men skitt au..

Skrevet

Er nokikke unormalt i og med at man får så mye mer blod i i kroppen slik at slimhinnene i kroppen svulmer opp (derfor man blir så tett i nesa f.eks). Men du kan jo sjekke m lege for sikkerhets skyld, kan jo være du har fått sopp, det stikker og klør noe innmari ihvertf har jeg hørt

Skrevet

HI her, ja tenkte tanken om sopp...men det stikker bare tidvis, og klør egentlig sjelden når jeg tenker meg om.. Skal sjekke med legen hvis det vedvarer. Takk for svar.

Skrevet

Jeg er også superhoven nedentil, og har vært det helt fra ganske tidlig i svangerskapet. Men det klør ikke eller er vondt, heldigvis. Det eneste jeg er "plaget" med i så måte, er at jeg ikke har så stort utbytte av sex som før, for det virker som om jeg har mistet litt følelsen også, men ellers går det ganske greit i hverdagen ;) hehe...

Skrevet

jeg er temmelig hoven nedentil jeg også, hadde store problemer enn gu på første kontroll, for det gjorde så vondt..

samleie er ikke så greit lengre heller...

Skrevet

Jeg kan nesten garantere at det dere opplever er sopp! det er noe man lett blir plaget med i graviditeten og det klør, hovner opp og kan svi.. jeg blødde litt i det forrige svangerskapet pga rifter i underlivet pga akkurat Sopp! så det kan høres ut som det er dette som plager dere :) men heldigvis er det lett og bli kvitt, kjøper bare canesten reseptfritt på apoteket :)

Skrevet

eneste som plager meg er at jeg er øm under samleie pga av at jeg er hoven...?

og det skal være tegn på sopp..?

er nok bare hovne slimhinner gitt, for jeg er plaget med hovne slimhinner i nesa også...

legen tok jo sopp prøver og slik under gu, og den testen var jo negativ..

Skrevet

Jeg har og hatt det tidligere det du beskriver. Det er åreknuter i skjeden og kjønnsleppene. Kan være veldig vodt å reise seg, etter sex, trening osv. Snakk med lege/jordmor ifht støttestrømper og andre tiltak. Det er litt mindre med meg denne gangen. Er 27 uker på vei og kjenner det litt. Forrige svangerskap kjente jeg det fra 3. mnd. Det er skikkelig ubehagelig, men helt ufarlig fikk jeg vite da. Det gikk helt over etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...