Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Det er en stund siden nå, men har ikke vært her inne før nå. Lille tulla vår kom 4 desember. Det hele startet med rier som ikke var sterke i det hele tatt. Gikk sånn hele dagen med veldig uregelmessige rier. Utpå kvelden fikk jeg så vondt i hode, så jeg ringte til sykehuset for å høre. De ville ha meg inn for å ta noen prøver. Jeg var sikker på at jeg skulle dra hjem igjen, men det skulle jeg ikke På tross av at jeg ikke hadde hatt så vonde rier så var det 4 cm. åpning når de skulle undersøke, før jeg skulle hjem. Så da ville de ha meg der, og det var jammen godt for en time senere måtte jeg inn på fødestua, da var fødselen i full gang. Det gikk 3 kvarter så var det 10 cm åpning, men hode var ikke festet (førstegangs fødene) så lå litt under en time med åpning og ventet på at hun skulle komme ned i bekkenet. Så kom hun.. Det var en drømme fødsel, tok ca. 3 timer med aktiv fødsel. Var vondt, men jeg var veldig heldig som fikk en lett fødsel. Men hadde aldri trodd at hun skulle komme når hode ikke var festet og riene ikke var så vonde. Hadde termin 8 desember så 4 dager før er jeg fornøyd med Lykke til alle som venter, dere får verdens fineste julegave.
Athina' Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Høres ut som en super fødse, en sånn vi lalle vil hal! :-) Gratulerer og lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå