jejeje Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hvor tidlig er det noe poeng i å ta ultralyd?
Babyønske �� Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Er ikke helt sikker, men tror ikke man ser noe særlig før 6. uke, og at det da helst bør være innvendig UL
nr-4-i-oktober Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har vært på UL i uke 6. Fikk da se at hjertet slo, det var anlegg til morkake og alt var ok ) Noe tidligere enn dette tror jeg ikke det er noe poeng i å ta UL. Det å få et bankende hjerte er jo det første tegn på at det er på riktig vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå