Gå til innhold

akutt smerte i underlivet og feber ,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i natt med at jeg hadde vondt i hele kroppen og underlivet, har nylig vært syk med influensa og mistenker det ikke er over enda. Tok meg en paracet og sovnet igjen, idag tidlig våknet jeg med store smerter på venstre side underlivet, og det forværret seg fort, og føltes rett og slett som rieer, ( er ikke gravid og har hatt mensen for 3 dager siden) så ble det værre og værre så gikk d plutselig over.. Nå etter det gikk jeg ut, var litt vanskelig å gå, skulle i begravelse. Så sto jeg ute og frøs i cirka 40 minutter. så på veien hjem ble jeg varmere og slappere.. nå sjekket jeg tempaturen, er på cirka 38,8 og jeg har vondt i hodet, nakken kroppen men ikke underlivet.

Jeg har hatt helt make underlivsmerter før, da var jeg på sykehuset, og de mente eggeløsningsmerte. men jeg lurer på hvorfor jeg har feber.. hjelper å ta febernedsettende, men jeg skal nemlig reise imorgen med båt i 24 timer, og jeg nekter å utsette det :(

skal til barnefarens familie i England.. vet ikke hva jeg bør gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som du har annet valg da, særlig fordi du reiser med båt så langt imrg...

Skrevet

Det må jo være bedre å ta en tur på legevakten i kveld, i steden for å måtte dra til en englsk lege når dere kommer frem?

God bedring! :)

Skrevet

dro til legevakten igår kveld, og fikk beskjed om at det var ingenting galt med meg, har influensa og hatt eggeløsning smerter, siden smertene var helt borte da, så var det ikke farlig. Så jeg føler meg myye bedre idag.. bare litt vondt i nakken og hodet, men feberen er borte og er klar til å reise nå :) Så God jul alle sammen!

Skrevet

Håper du fortsetter å være i bedre form! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...