Gå til innhold

Dopapir med røde julemotiv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....er ganske frustrerende for tiden. Blir deppa hver gang jeg er på do- tror jo at mensen har kommet..hihi...4 dager over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!!

Har blitt overraska noen ganger jeg også. :)

Skrevet

Ja, hehe..

Jeg også.. Man må liksåm SE.. hehe..

Skrevet

Det er skikkelig latterlig igrunn,for jeg tenkte: Hva mensen nå? men så var det jo bare disse nissene.. haha:D

Skrevet

Nesten så jeg kjeftet på sambo for at hadde kjøpt det papiret- hihi...Skjønte ingenting stakkar...

Skrevet

*LER* Sniker meg innom fra første tri, og må bare si meg SÅ enig med dere. Var på besøk hos en venninne som hadde røde reinsdyr på dopapiret. Gjett om jeg fikk meg en skikkelig støkk (var da i uke 8.) Så jeg satte i å stortute før jeg oppdaget hva det var.... Da jeg kom tilbake fra toalettet så jeg både forgrått og forvirret ut. Fant ikke på noe smart å si, annet enn at jeg hadde snytt meg litt hardt, og vasket ansiktet... Gleder meg til jeg kan fortelle henne hva det var med meg! God jul jenter, håper nyåret bringer spire til alle!

Skrevet

hehe... Anbefaler det toalettpapiret med BLÅ snøkrystaller på,om dere vil ha "julemotiv" ;) Det byttet nemlig jeg til,nå når det nærmer seg tr for min del!! hahaha...

Skrevet

Hhehehehe!!! Sambo min å fikk høre det. Hvor idotisk var ikke det med reisdyr å julekranser når detvar like før TR og en veldig uønsket TR. Han forstod ingenting å bare kysset og strøk meg på hodet og sa; det høres sikkert fornuftig ut i ditt hode at jeg tenker på at jeg ikke må kjøpe rødt mønster på dopapiret når jeg er på vei hjem fra jobb trøtt og bare klar for sofaen... hehe... stakkars disse her som må holde ut med oss, og det allerede før vi er blitt gravide... tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...