Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 i første graviditet ble jeg fulgt opp av ei helt fantastisk jordmor på sykehuset. hun fulgte graviditeten, og var den som tok imot sønnen min. Allerede da var jeg blitt ganske begeistret for henne. fødselen var ganske tøff, så jeg fikk litt angst kan man si. i dette svangerskapet skulle jeg tilbake på sykehuset, og hun møtte meg i gangen. hun husket meg veldig godt, og sa hun kunne ikke forstå at jeg hadde turt å bli gravid på nytt ;-) Men så gikk jeg til samtale hos henne for å hjelpe angsten litt, og hun er jo så utrolig... hun husket masse som ikke sto oppført i journalen min, og kunne foortelle meg så utrolig mye nyttig. og hun har behandlet meg så utrolig godt, med respekt og alt. hun er vel en av de få som ikke kjefter på meg for vekta. hun oppmuntrer alltid, og har fått meg til å føle meg veldig velkommen. måtte jo såklart nominere henne til årets jordmor... jeg brenner virkelig for henne...(men hun vet ikke at jeg har nominert henne) hun hadde kjøpt sånn flaskevarmer, for hun synes det var så grusomt at vi gravide frøs slik på magen når det ble tatt på gele på magen. slik kunne det jo ikke være! så i dag da var hun så lei seg fordi jeg ikke hadde født. hun hadde sjekket hver morgen i papirene om jeg hadde fått, og blitt like skuffa hver dag sa hun. jeg skulle jo ikke rekke denne timen! (har termin i dag) hun beklaget så mye for at geleen ikke hadde rukket å bli varm da, for jeg hadde første time på morgenen. da vi var ferdige med ultralyd, var jo timen min over, men hun sa jeg burde få satt akupunktur for å forsøke å få igang ting, men jeg sa ifra at min jordmor i bygda ikke hadde tid. Hun tok da å satt akupunkturen selv, selv om hun skulle i møte (de ringte henne på telefonen å kjeftet på henne fordi hun var sen) men hun satt akupunkturen, og sa at jeg måtte bare sitte på kontoret å ta nålene ut når det var gått så og så lang tid. det var jo ingen fare med meg, for hun kjente meg jo så godt nå! så gikk hun. utrolig hvilken tillit da, hun satt vesken sin igjen og alt. er mye mer også... hun er bare et slikt utrolig vinnende koselig vesen, å nå vil jeg jo gjerne gi henne noe da! som takk! vil jo gi noe litt personlig som hun kan ha på jobben, men hva skal det være?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 En stor fin blomsterbukett er jo alltid kjempekoselig å få!!! Med et koselig kort der du forteller hvor mye du setter pris på henne! (Jeg har så dårlig fantasi...hehe)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Drikker hun kaffe eller te? Hva med et stort krus det står verdens beste jordmor og en hilsen fra deg... Kommer hun sikkert til å ha på jobb som sitt....og blir garantert mye brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå