♥ DAME Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Er det rart? Jeg synes det er litt rart. Hun har to barn som får hver sin gave til ca 300,- (ikke at penger har så mye å si), men vi gir såpass siden vi ikke har barn selv. Vi har jo "bare" 5 tantebarn til sammen. Vi gir også en liiiten gave til henne (ca 50,-) men får absolutt ingenting tilbake. Hadde faktisk blitt veldig glad for en twistpose eller noe jeg... Jeg elsker å gi, men synes jammen det er kos å få bittelitt tilbake:)
mammamamut Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Vi har avtale med samboers bror om at vi kjøper kun til barna. Vi har uansett det vi trenger å er alltid vanskelig å kjøpe presanger til dem. Helt topp synes jeg. Mye gøyere å kjøpe til barn enn til voksne.
Trulte76 Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 vi søsken kjøper til hverandre..men hadde vi bestemt oss for å kun kjøpe til ungene så har det vært helt greit..MEN samboer sin søster som ikke har barn hadde jeg kjøpt til da..og hadde heller ikke gjort noe viss hun kun kjøpte til barna.. Men siden hun ikke har unger som vi kan kjøpe til hadde jeg nok kjøpt til henne og samoeren hennes..
♥ DAME Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Hva med oss som ikke får/har barn da? På min side får jeg og sambo gave fordi de har ikke barn de kan kjøpe til. Jeg hadde rett og slett ikke brydd meg heller hvis vi hadde ett eller flere barn som fikk haugevis med gaver....
WP-TLogPeanut Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg synes ikke det er rart Har avtale med søstra mi om å kjøpe bare til ungene. Men i år bryter jeg avtalen da hihi... Synes hun trenger litt bortskjemming,så har kjøpt en liten gave til hu uansett
Skravlemamman Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje hun ikke har lyst til å kjøpe noe til deg..............
♥ DAME Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Er jo ikke bare meg da Broren hennes også...
mammamamut Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Vi kjøper jo selvfølgelig til mine søsken som IKKE har barn da! Kjøpte også til sambos bror og kona når de ikke hadde barn, men vi så oss lei på at vi kjøpte dyre presanger til dem å fikk kjipe gaver i retur så da avtalte vi at kun barna fikk.
WP-TLogPeanut Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Oi,visste ikke HI ikke hadde barn jeg , beklager! Synes det er litt snodig å ikke gi når man ikke har barn ja..menmen.
OsloMor Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Men kjøper dere til ungene er det vel greit, slutt og kjøp den ene tingen til henne da vel. Kanskje hun ikke orker mer pes med gaver...
OsloMor Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Så heller ikke at dere ikke hadde barn, da er det veldig kjipt å ikke kjøpe noe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 mulig jeg er krevende, men jeg blir irritert når jeg får gaver til rundt 50-lappen som bare blir liggende som rot rundt i huset eller som ikke er til noe nytte. kanskje hun prøver å fortelle deg at hun helst ikke vil ha gaven deres i det hele tatt....
Stratos med 3 barn Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Har man ikke barn skal man da få gave til seg selv! Klabert! Ingen av mine søsken har barn, så vi kjøper til de. De kjøper til våre barn....., og ofte en sak til oss å, selv om vi har bedt de kutte det ut....
Monajenten Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Signerer (S)TinkerBelle <3... Heller ingen gave enn noe søppel til en femtilapp (sier IKKE at alt til en femtilapp er søppel altså.)
♥ DAME Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. desember 2007 Er jo ikke en "ting" vi kjøper til henne da (S)TinkerBelle <3 Forbruks"ting";) Kjøpte en pakke med helse-te og en plate mørk sjokolade. Hun elsker begge deler )
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 jeg syns det er litt rart siden dere ikke har barn ja.. burde absolutt kjøpt en ting til dere! Men.. folk er forskjellige.. og sånn er det jo bare.. men skjønner at du reagerer litt på det.. men når dere får barn så kjøper ho nok til den da;)
Odine! Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 Vi kjøper til barna til søstera mi som har barn (og ikke til henne), og til søstera mi som ikke har barn. Jeg har pleid å kjøpe til ene svogeren min også, men får ikke jenta vår gave av ham i år heller, får mannen min ordne det fra nå av.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 Vi er enige med søstra til mannen om at vi bare kjøper til barba,men vi kjøper til min bror og hans søster som ikke har barn..
Mrs. Bouquet Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 klart dere burde få gave (med mindre det var en veldig god grunn som at hun var veldig fattig eller var mentalt tilbakestående)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 Vi gir til barna, men de som ikke har barn får gave. Skulle bare mangle. Hun kunne i det minste gitt en blomst eller en konfekteske.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #22 Skrevet 19. desember 2007 Selvfølgelig gir jeg gave til søstra mi og samboern, sjøl om de ikke har barn. Særlig nå som hun gir til både meg, mannen og babyen... Skulle bare mangle.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 Vi gir ikke noe til søsken til jul i år. Vi har ikke penger og gir en liten ting bare til neøvøene og barna bare. Men har ikke råd til noe annet. Håper ikke de tror vi er gniene også
Cat.68 Skrevet 19. desember 2007 #24 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ei søster på 44 år og jeg kjøper ikke julegave til henne. Hun er voksen har alt hun trenger og 10 ganger bedre råd en oss. Vi har avtalt at vi ikke kjøper oss søsken imellom. Det er bare barna i våre respektive familier som får samt foreldre. Jeg har ikke en gang tenkt tanken på at hun kan være fornærmet over dette. Jeg mener ,vi kan jo ikke fortsette å kjøpe gaver til henne bare fordi hun ikke fått noe barn, og barn blir det sannsynlig ikke på henne heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå