tonemelone Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Gullungen min har fått "røde roser" i kinnene, etter å ha ligget ute idag... det har vært 6 kuldegrader, og jeg hadde ikke kuldekrem. Kjøpte det på apoteket i sted... "rosene" er varme, sånn som vi får etter en lang dag ute i snøen. Skal jeg smøre dem med noe, og holde ham inne til de er borte (dersom de ikke er borte i morgen) eller er det naturlig og går bort av seg selv? JADAAAA, sikkert nok et dumt spørsmål... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå