Gå til innhold

Røde roser i kinnene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullungen min har fått "røde roser" i kinnene, etter å ha ligget ute idag... det har vært 6 kuldegrader, og jeg hadde ikke kuldekrem.

Kjøpte det på apoteket i sted... "rosene" er varme, sånn som vi får etter en lang dag ute i snøen. Skal jeg smøre dem med noe, og holde ham inne til de er borte (dersom de ikke er borte i morgen) eller er det naturlig og går bort av seg selv? JADAAAA, sikkert nok et dumt spørsmål... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...