Guri Malla har to små Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har gitt meg selv forbud om å lese ukebladene mine hjemme, får ikke åpne de før jeg står på tredemøllen på treningssenteret. Mange av oss er jo hjemme på dagen nå, og da er det stille og rolig å trene. Sikkert ikke bare meg som ikke kommer seg på lengre tur i kulda Timer gåingen når det er noe ok på TV'n også, og da går en liten time på tredemøllen i moderat gangtempo som en lek. Og for en deilig følelse det er etterpå! Ha en fantastisk førjulstid alle vakre gravide damer, ta vare på dere selv!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Det var lurt, flere med gode tips?
kokosyklus Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ergometersyklene er like bra som tredemøllen...For oss medkynnere som ikke kan gå en time:) Fuinker som bare på humøret iallefall og man får i det minste sirkulasjon ibena, selv om man ikke kauratt blir sliten av det.
Guri Malla har to små Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 he he, blir ikke veldig svett på mølla heller, men når alternativet er å ligge hjemme foran tv'n og snoke i skapet (utrolig hva man kan få i seg når man suller rundt i heimen) så tror jeg litt gåing / sykling gjør underverker for de siste ukene her
LaMegSpire Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Skritteller!! fantastisk motiverende, og jeg blir aldri lei Går masse omveier hele tiden, bare for å få mest mulig skritt.. Anbefales!
kokosyklus Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ble faktisk veldig motivert av det du skrev, Hønseguri, og kommer nok til å at en liten tur på Sats i morgen også. Skal sitte på sykkelen å lese et blad en halvtime eller time. Alt ettersom hva kynnerene tillater:) De har jo de fine syklene hvor man sitter litt bakoverlent inntil en rygg:) ha ha ha! Kan man ha det bedre? Så tar jeg en tur i badstuen etterpå og later som om jeg er på spa...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg er veldig plaget med kynnere når jeg går fort, men på ellipsemaskin kan jeg holde ganske bra intensitet, og fortsatt ikke kjenne det i magen. Dette bevegelsesmønsteret funker iallefall bra for meg for å få svettet litt uten at magen blir steinhard...
nattensDronning Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 er plaget med bekkenløsning, og har ikke kunnet gå noe særlig... savner det masse. Liker å gå tur ute. Så jeg har rett og slett gått på vannaerobic, funker fint det. Hadde min siste time i dag, onsdag. Og skal ha KS på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå