Gå til innhold

DÅRLIG service på Jysk her altså!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et fiiint stellebord der tidligere i høst, og det var et salig om og men å få det med seg. Tok de 3 kvarter å finne det ENE stellebordet som var igjen, fordi de hadde rota det bort. Det var flatpakket, der den ene pakken var 30 kilo, og den andre 14. Jeg kunne jo bære den på 14 kilo, men sa at jeg trengte nok hjelp med den tyngste pakka. Nei det hadde de ikke kapasitet til, så de lempa pakka opp på ei tralle til meg, som jeg måtte trille ned og gjennom kjøpesenteret, før jeg kom ut til bilen. Der måtte jeg da løfte den tunge pakka opp i bagasjerommet mitt. Og jeg har bare en liten Peugeot, så bagasjen er høyt opp. Greit nok, jeg gjorde det og kom meg hjem.

MEN nå i helga så satte vi opp stellebordet, og såklart så måtte det mangle EN viktig del (ei list som holder det litt sammen nede ved gulvet), som vi skulle feste helt til slutt. Er jo en fabrikkfeil bare, ikke jysk sin feil.

Ringte til jysk-avdelingen der jeg kjøpte stellebordet (ligger 1 time unna her) og snakket med de. Spurte om de kunne sende meg den delen som manglet, jeg hadde kvitteringen og alt, men fortalte at jeg var høygravid og ville helst slippe å kjøre den lange veien dit for å hente den delen. NEIDA, jeg måtte montere stellebordet fra hverandre igjen og ta det med meg nedover dit slik at de fikk se på det, kunne de fortelle meg.

IKKE FAEN at jeg gjør det, når vi brukte mange timer på å få det opp, og jeg VET hvilken del som mangler. Det er så sårt enkelt. Jeg er høygravid med isjias og bekkenløsning, og sambo jobber mye borte slik at jeg er alene, så jeg har ikke verken tid eller ork til noe slik.

Nei da kunne jeg bare ha det så godt, sa de. Mitt problem.

HALLO! Så dama til pappa ringte ned til de igjen, og krangla på det de hadde sagt, og jeg får den lista etter nyttår =) hihi...

Samme servicen fikk ei venninne av meg på en annen jysk-butikk. Er jo synd, for de har ganske mye fint og bra synes jeg! =) De har vel sine regler de må følge og holde de også men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jysk stinker andre steder også skjønner jeg?

Her er også Jysk helt, helt forferdelig. Like vanskelige som du beskriver, pluss at betjeningen ikke kan norsk!

Handler ikke for mye der gitt!

Skrevet

UHØRT! Desverre altfor mange historier som ligner den.. Særlig når det gjelder Jysk (eller Juks som vi kaller dem) De er ikke interessert i å ha noe godt rykte,eller hjelpe til med noe som helst.. Hver gang jeg er der, blir jeg bare møtt av tyggis-tyggende drittunger som måler meg opp og ned før de fnyser og fortsetter snakke seg i mellom... Bare en ting å gjøre,ikke gå dit noe mer..

Skrevet

Jysk her er også elendige på service. Jallafolk som jobber der, kunder er no dritt syns de...

Skrevet

Vet ikke hvor du bor... men her

synes jeg også jysk har dårlig service. De har jo ganske mange fine ting, synd at de alltid er tverre på noe...

Skrevet

Blir litt irritert når jeg leser hva du skriver!! Jysk har vært til tider vært veldig dårlige når det gjelder service, dette er noe som de jobber veldig med å forbedre nå.

De har sine regler som de må følge ja, men det at kunden må demontere varen de har kjøpt for å vise dem at de mangler listen, det er ikke noen regel som Jysk har... her har det desverre blitt gjordt en stor feil.

Var godt at det ordnet seg for din del, men det skulle ikke vært nødvendig at du måtte krangle for å få listen som du manglet! Håper at servicen straks blir bedre over hele landet.

Kan jeg spør hvilken butikk du var i? Eller hvor i landet butikken ligger? :)

Skrevet

Jysk på jessheim har super service ihvertfall:-) Tenkte bare de kunne få bittelitt skryt også..

Har vært på jysk i lillestrøm og lørenskog, de derimot var ikke så mye å skryte av...

Skrevet

Ja Jysk har helt RÆVA service her jeg bor også!!!!!!!!!

Det er helt jævlig!! Og om ikke det er ille nok i hverdagen, er det helt forkastelig nå!

Jeg var nr 8 i køen. 1 av 4 kasser var åpne. 1 sto og ekspediterte, mens 3-4 IDIOTER gikkk rundt og pakket ut varer.

At ikke de bare kunne tatt unna litt av køen, for så å gå tilbake til det andre etterpå??

Flere foran og bak meg kom med kommentarer og jeg så et par som bare satte fra seg varene der de sto, og gikk.

Og når man først kommer til kassen, kan vedkommende særdeles dårlig norsk .. Mye gikk på Hæ?? og Kan du gjenta??

Jeg er nok litt hormonell om dagen, men ærlig talt!!

Skrevet

Jeg synes det er irriterende at de her så ofte ikke har det som de annonserer med i katalogen,altså de som kommer hver uke med tilbud,tenker da på møbler spesielt...så spurter man da avgåre for her var liksom det du var ute etter til en go pris,men neida,det der harikke de fått inn en gang,ennå det har stått i 2007 katalogen som kom i januar(i oktober...)

Skrevet

Jeg syns Jysk i Harstad har god service, bortsett fra at det tar litt lang tid å få varen noen ganger, men betjeninga er kjempehyggelig hvertfall :D

Må skryte litt og noen ganger...

Skrevet

Hehe..

Jeg lurer fælt på hvem i all verden du snakket med der??

Mann/dame - utenlandsk/norsk?

Når jeg jobbet der var det ikke vanlig i det hele tatt å måtte demontere noe som helst for en liten reservedel..

Og det var nå veldig merkelig at de ikke kunne hjelpe deg med pakken når du sikkert er tydelig gravid!!

Hadde du snakket med meg hadde jeg bestilt delen på dagen og sendt den rett oppover:-)

Hadde en kunde med samme stellebord som også manglet samme delen og det tok ca en uke fra jeg bestilte delen til han fikk den..

Rart at de var så vrange egentlig..

Skjønner godt hvorfor folk har så negative holdninger til Jysk, desverre..

Men, ofte er hovedproblemet stor butikk, lite folk og masse varer.. ikke at det er en unnskyldning.. Men, jeg jobber ikke der lenger så jeg trenger kanskje ikke unnskylde meg, men jeg blir nesten flau på mine tidligere kollegaers vegne..

Skrevet

Hadde ikke turt å kjøpe stellebord på Jysk engang jeg tror jeg. Vi kjøpte en gang en kommode og et kjøkkenbord der, og alt datt jo i fra hverandre etter kort tid =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...