Gå til innhold

Verdens beste julegave!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag med en vanvittig kvalme som endte med oppkast. For å eliminere årsakerr, tok jeg test selv om de fire siste jeg har tatt, har vært negative. Men ikke denne! To klare streker!!!! Jeg fortsatte å spy og kvalmen avtok ikke. Hele kroppen begynte å verke, så jeg har nok fått omgangssyken. Men det gjør ikke noe. Er verdens lykkeligste likevel. Jeg skal bli mamma! Denne gangen skal den sitte! JIPPI!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!Det er nok verdens beste julegave ja:) Har Ikm idag men neg. test og ingen tr.. Men håper fortsatt:) Når hadde du Ikm? Har du prøvd lenge før den satt?

Skrevet

Jeg hadde IKM i går. Mistet en i september og ble gravid nå. Den satt på første forsøket i august. Nå tok det en måned uten. Jeg kan love deg at har vært paranoid. Jeg tenker ikke på noe annet. Er helt besatt, men det fungerte likevel. Jeg krysser det som er for deg. Det finnes en julenisse....

Skrevet

Så heldig du er:) Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Har du hatt noen symptomer så du har hatt mistanke eller? Angrer fælt på at jeg testet idag.. Det var ikke antydning til strek gitt.. Men er i 1 pp så skal ikke klage heeelt enda.. Blir bare små-gal av å vente på at g-test skal slå ut.. hehe

Skrevet

Symptomer? Å ja men det hadde jeg sist måned også, uten at det var noe grunn. Innbilt svangerskap tror jeg! Må le litt. Vent med å teste til fredag. Vet det er vanskelig, men....

Skrevet

Gratulerer så mye!:) Kom over på 1.trim sammen med oss andre:)

Skrevet

gratulerer så mye med den gode nyheten:) en flott julegave da:)

trøst deg med det at det er skjelden man får en sa to ganger:) så nyt tiden framover:) er selv lykkelig gravid og er i min uke 19:) med andremann:)

klem j 25

Skrevet

Gratulerer såååå mye, og masse lykke til med svangerskapet!!:)

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!Åh heldiggris. Jeg også testet neg idag. Skulle nok ikke testet siden det enda er noen dager til ikm, men da blir i allefall ikke forventingene høyere... Sitter hjemme med spysyken og føler at alt er symptomer noe de heelt sikkert ikke er :-p LYKKE LYKKE til!!! Kleeem

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner. Blir rørt av alt jeg leser. Isi - hadde spysyken i går, så jeg håper du blir fort frisk. Jeg testet ikke positivt før dagen etter IKM. Alt før det var negativt. Prøv å slappe av. Det som skjer, kommer til å skje uansett. Jeg krysser fingrene for alle som venter med spenning på utfall før nyttår. Babystøv er spredt over hele landet.JIPPI!

Skrevet

Takk for det. Og masse gratulasjoner til deg **MEG**!!! Suger til meg babystøv. Håper du nyyyter svangerskapet og lyyykke til med julen som nygravid!! Så fantastisk!!! Stor juleklem fra meg =)

Skrevet

WOW!!!Kan man få en beder julegave!?!?!? Alle andre gaver blekner i forholde til en sann gave asså..hihi.

Passer på å suge til meg litt babystøv jeg også for det kan komme godt med;) Gratulerer så mye til deg å din kjære så må dere virkelig nyte jueln:D

Masse gode klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...