År og dag Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 De fleste vennene våre har fått barn nå, og det er etterhvert blitt mange julegaver å kjøpe. Man har jo familie også. Tenkte jeg skulle foreslå at vi kuttet ut julegave til de vennene våre som har barn, og bare ga julegave til ungene. Opplever selv at jeg relativt ofte får ting i julegave som jeg verken trenger eller har bruk for (eller liker...). Og jula er jo aller mest for ungene, eller hva synes dere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 spørs hvem. i år har jeg droppet alle gaver som ikke er veldig viktige for jeg gidder ikke kjøpe masse tull folk ikke vil ha og vil ikke få masse tull. så da sitter jeg igjen med 2 gaver til 2 venninner. og de gavene er veldig viktige. fordi jeg elsker disse 2, de er med på og bygge bærebjelken :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg/vi kjøper bare gave til familien vår. Det syns hjeg holder lenge.. De fleste venninnene mine har fått barn,og har plenty mde familie selv å kjøpe gaver til,så eet stopper selv. Vi venninner gir heller litt mer i bursdagsgave,så blir utgiftene spredd litt mer på året ellers..
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 vi kjøper ikke til venner..har aldri gjort det,vet ikke hvordan det kommer til å bli.. vi kjøper til barna,men foreløpig er det kun en venninne av oss som har barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå