mamma`n til 3 gutter Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har en julegave igjenn, og det er den vanskeligste.... til min beste venninne. Det har vært dusjsåpe og bodylotion hvert år føler jeg, så tenke å høre om dere hadde noen forslag:o)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Kjøper ikke julegave til vennene våre vi. De aller fleste har barn, så vi har blitt enige om å gi til barna vi.. Like greit, så vanskelig å finne på gave til voksne syns jeg.. Hva med en vinflaske da? Evt med ett par fine vinglass til. Lysestake/fat med fine lys til
Pysa Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ikkeno'. Enda ho er verdens beste jente, og jeg skulle overøst ho med gaver om jeg hadde råd.
Mamma+2 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har noen veninner jeg kjøper julegave til...vi kjøpte til ungene de første årene...men fant ut at de får jo så utrolig mye gaver fra hele slekta så det blir mer enn nok. Så vi fant ut at vi heller skal gi noe til hverandre siden det er oss det er minst gaver til etter vi fikk unger ..he-he.. Syns det er så koslig å få gaver og gi gaver til venner. I år blir det til den ene en genser hun sa hun ønsket seg på HM. En annen får den populære boka " The Secret". Ellers har jeg kjøpt diverse opp gjennom....badeskum..neglpleiesett....cd...en kakaboks fylt med diverse godis+++ Mye morsomt man kan gi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå