Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 har fått så innmari vond smak i munnen..ugghhh tyggisen varer bare kjempekort før den vonde smaken tar over igjen..Noen som vet hva jeg kan gjøre?? spise?..har skikkelig dårlig ånde assa..blir kvalm:( ps det hjelper ikke med tannpuss...
2SmåTroll Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Ta tida til hjelp.. Hadde helt forferdelig smak i munnen i mange uker.. tannpuss gjorde det nesten verre synes jeg. Eneste som hjalp var og tygge et eller annet. Men nå er smaken borte. Så jeg tror det bare er og vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå