*Mysillen* Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 sukk...... synes jeg har venta lenge nok nå..... 34 mnd er lenge nok..... PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS la det skje noe snart....
Nemi:) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Krysser fingrene for at den sitter snart:) Kjedelig å vente.... Er i 1 pp så er ikke så veldig optimistisk at den sitter så fort.. Ikm idag men ingen tegn til tr så håpe håpe..Har du vært på utredning siden du har ventet så lenge eller? Skjønner at man da begynner å bli litt lei, men ikke mist motet:)
*Mysillen* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 joda...vi har vært på utredning...etter et år med prøving holder på med prøverør...men blir en liten pause nå siden vi ikke har råd til å begynne på et nytt forsøk akkurat nå...så må bare vente å se hva tiden kommer med
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Kjære deg mysill, jeg forstår deg så utrolig godt. Jeg håper så inderlig at du får en liten i magen din snart, du har virkelig fortjent det. jeg synes du er helt fantastisk, du er en jente med mye håp og mot. Må du ha en fin jul, håper 2008 blir året for oss begge:)
Nemi:) Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Det var trist å høre.. Må være utmattende å gå å vente. Har dere barn fra før eller? Jeg skal ihvertfall krysse fingrene for at den snart sitter hos deg:)
*Mysillen* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 sambo har et barn fra før av på 10 år.. ja en kan jo ikke gjøre annet enn å håpe... selv om det er litt slitsomt av og til..
*Mysillen* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 snill du er da tryne_1pp og 2SA bra med deg eller? er bare dritt lei etter at det ble total stopp i hele ivf prosjektet jeg... håper vi kommer igang igjen snart... å måtte 2008 bli året for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå