Gå til innhold

er dette feil av meg?samme som nov.2007 klubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer. svigermor har kun holdt jenten min en gang. sorry og si det.. kanskje litt stygt men dama eier ikke sosiale antenner i det hele tatt. og hun var så anspent at jeg klarte ikke slappe av. nå i julen kommer hun til oss... og jeg GRUER meg, ikke fordi at jeg ikke liker henne. men fordi at jeg ikke vil at hun skal holde datteren min. og jeg tenker hele tiden at hun ALDRI skal få passe henne. er jeg frekk? er dette feil av meg. ? hun har ikke peiling på babyer.. for og si det slik,alle barna hennes har vært under barnevernet. selv om hun har forandret seg nå da. bare for og forklare hvor " dum" hun er: vist du hadde sakt at stocholm var en delstat i usa så hadde hun trodd på det. hun er kjempe grei og ingenting vondt i henne, men...... ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke være så smart du heller da, du kan jo ikke en gang S-T-A-V-E StocKholm engang?

men jeg skjønner ikke.. det er ingenting vondt i henne? hva er problemet da, da? Du er egoist! La nå svigermoren din få en sjangse!!!

Skrevet

Ja, det syns jeg helt ærlig er dumt av deg. La nå svigermor få holde henne i det minste.

Er du klar over hvor mye det kan såre å ikke få lov til å holde sitt eget barnebarn.

Til og med storesøster som var 3,5 når lillesøster kom fikk lov å holde babyen vår..

Sorry, men syns du er bra egoist jeg.. Hva galt kan hun gjøre?

Skrevet

Anonym 18.08.

Du kan jo ikke engang S-T-A-V-E SJANSE!!!

He, he:)

Skrevet

Har svart deg på nov.klubben!

Voldsomt så store i kjeften enkelte anonyme skal være da?

Skrevet

jamen så er det ikke jeg som nekter svigermoren min og holde barnebarnet sitt da? hun mener at svigermoren ikke er helt stø liksom.... nei blir bare for dumt... hysteriske kvinnfolk...

Skrevet

For det første må jeg bare få si hvor patetisk jeg synes det er med de som slenger ut av seg det de klarer å finne av oppgulp, sårende og noen ganger ubrukelig. OG SÅ KLARER DE Å VÆRE ANONYME!!! Skjønner at man ønsker å være anonym dersom man har et spørsmål eller en mening som man kanskje ikke er så stolt av, men dere som skriver nedlatende kommentarer til oss andre her, og ikke tør å signere... Skjerp dere!!!

Og så til HI: DU gjør akkurat det DU føler for. Det er du som er mammaen til babyen din. Så lenge vi mødre har hovedansvaret for våre små, og vier alt av tiden vår til dem, så er det vi som har rett til å bestemme hva som er best og ikke best for barna våre. Fedrene er der, ja bevares, og enkelte tar like stor del i hverdagen som mødrene (JA, det finnes unntak, jeg vet det!) men det er vi som er nærmest, uansett. Vi bekymrer oss, grubler, spør og graver, utveksler erfaringer, lærer den harde veien, 24 timer i døgnet bruker vi på å lære å lese babyene våre. Skulle bare mangle om vi ikke skulle få bestemme hvem som skal gjør hva med nurkene våre!!! Dette er min mening...! :-)

Skrevet

JA det er din mening! Den/deanonyme over her har også meninger:) Jeg er ikke en av dem som har svart på denne tråden, jeg kan skjønne HI jeg.. Men kan si at det går som oftest over.. det gikk over for meg iallefall! Håper det kommer til og funke for HI også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...