Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 -Hun sutrer og griner hele tiden -Hun putter fingrene så langt inn i munnen at hun brekker seg -Slever mye -Spiser mer enn vanlig -Vil ikke ha smokk lengre, bare fingrene -Gulper mye mer enn vanlig... Hun har ikke feber eller noe... så eneste jeg kan komme på er tenner. men hun er jo bare 3.5 mnd, er det ikke tidlig det da?
My little girl_ Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 de kan holde på sånn leenge før de får tenner da;-)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ok=) så det er vanlig altså? for tror ihvertfall ikke hun er syk...
Potetstappe Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det finnes mange meninger om hva som er tidlig. Da datteren min var 7 uker begynte hun å sikle, bite på alle sine fingre (puttet de gjerne så langt inn at hun brakk seg), og tydelig klø i munnen. Innen hun var 4mnd hadde hun 4 tenner. Noen mener at diare er typisk for tenner, andre mener at det ikke er bevist. Vi har ikke hatt noe feber eller forskjell på avføring da tennene kom, så det hele varierer så veldig....
snartmammapåny Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Småen begynte å få typiske "nå kommer tennene" tegn da han var 2mnd. Da han var 7,5mnd kom eeeendelig to tenner. Noen er plaget lenger enn andre... Det kan være tennene som plager Anniken også alt nå, men det kan jo selvfølgelig også være noe annet. Kjøp dentinox på apoteket og smør på. Det hjalp litt her iallefall. Men om det var smaken eller bedøvelsen han likte det er litt vanskelig å si...
Grorüd.. Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Hei sauen.... hehe... eller pinnekjøttet da:P Jenta mi klødde, siklet etc etc fra hun var 2 mnd.. Hun har akkurat fått to tenner, hun er 6 mnd.. Så kan holde på lenge, som fler skriver her Kan også nevnes at hun var våken hele natten den uken hun fikk tenner.. Huff...
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Takk for svar=) ja da regner jeg med at det er noe på gang da, så får vi håpe det skjer kjapt og gale=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå