*Drømmer Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 IKM lørdag/søndag, og TR er enda ikke kommet.. Vondt i korsryggen og har en begynnende kvalme.. Men en ting til: det kjenner ut såm sting i siden.. Eller, ja noe sånt.. Håper selvfølgelig det klaffer, men tror ikke det.. Men så er det disse "smertene" i korsryggen, nedre del av magen og "stingene"... Noen som har kjent "sting" når di var gravide?
Tuttelure Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Skulle nesten tro at jeg har skrevet dette innlegget selv:p. jeg har ikm søndag (førstkommende vel og merke). er oppblåst, har vondt i korsryggen og det stikker stadig i i rygg og mage, spesielt på venstre side. en snodig følelse. nesten som sting. det er vel kanskje litt tidlig å kjenne symptomer. har ikke tenkt på det som det heller egentlig. er i 4 pp, føler ikke at det har klaffa denne mnd-en, hadde sex i den "fruktbare perioden" men jeg tror ikke jeg er gravid lell..
*Drømmer Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 JA, i venstresiden!! hehe, rart.. Kanskje vi begge har noe på gang.. Vi får bare krysse fingrene Skal teste i morgen
*Drømmer Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Noen som ER gravide eller HAR VÆRT gravide som har kjent det samme!?!?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 jeg har vært gravid 4 ganger og mistet, men hadde det slik alle gangene , og har det slik nå..dette er riktige symptomer, men kan vogså være symptomer på ikm, det er de samme symptomene..vi håper vi alle er på vei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå