wollywella Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Vet ikke heelt hvilket forum det skal bli i - så spør her Det begynte natt til mandag - med kvalme og smak av egg i munnen... Har vært nesten kronisk kvalm - veldig på morgenen, og litt mindre på kvelden - siden da, og føler meg i uggen form.. Har også plutselig begynt å få utflod, noe jeg aldri har hatt problemer med før... Kan være jeg bare er hysterisk og tenker sånn men
Gjest mphs Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Om du har hatt ubeskyttet sex kan du jo være gravid. Du får ta en test da.
wollywella Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Ikke direkte ubeskyttet - går på pillene... Men et par som har hintet til at jeg kanskje kan være gravid - derfor lurer man (:
Mamma mjaua Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 jeg ble gravid etter 3 år på ppillen. huff........ så der går dessverre ann:P
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ble gravid med førsta når jeg var 18 og hadde da brukt p-piller siden jeg var 15 tok alle til samme tid hver dag og ikke glemt noen.. Denne som er i magen nå har lurt seg unna ei angrepille når kondomen sprakk så om dem vil sette seg fast så gjør dem det altså :-) Ta deg en test og se..
MegOgMine3 Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 min lille i magen har også lurt seg unna en angrepille. helt sant at di fester seg om vil=) tror det er bestemt av et høyere hold=)
wollywella Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Hehe (: Da blir det nok test neste ja (: Glemte å skrive at jeg hadde siste mens for noen dager siden - kan det ha noe å si *lure*
wollywella Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 Og smaken har plutselig endret seg Cola smaker ikke cola, og julebrus er ekkelt... Kan jo bare være at jeg brygger på en sykdom også men..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 du hadde mens for noen dager siden?... Om det var mens så er du jo ikek gravid da?.. skjønner ikke helt spørsmålet... hehe... Men "mens" trenger joikke være mens.. Jeg hadde nok ikke testa... Heller venta.... men men.. det er meg..
Slalotte Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Normalt for noen å få mensen første gang etter å ha blitt gravid.. noen får det og andre ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå