flust Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle skrive et slikt innlegg, men hvis det kan funke så er det jammen verdt det. Jeg mista lommeboka mi forrige torsdag. Regner med at noen har funnet den og beholdt den, men vet ikke. Innerst inne har jeg et håp om at jeg bare har somlet den bort. Noen som kan hjelpe? Den er svart og ganske liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå