Bella Swan Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hun var veldig rolig og godt humør, helt til de skulle stikke veneflonen i handen hennes, syntes så synd på henne. Hun gråt masse, måtte sitte å holde henne til hun sovnet, og da måtte jeg ut av operasjonsstuen. Ventet i nesten tre timer, heldigvis hadde jeg en vennine med meg! Hun fikk en veldig brå oppvåkning og det var tre barnepleier som holdt henne da jeg kom på oppvåkningen. Jeg måtte pinnholde henne, men hun var helt hysterisk, gråt og ville hjem, stakkars! Hun roet seg en stund da hun fikk prinsesse kinderegg og blad. Nå er vi hjemme og hun er i veldig godt humør. Klager ikke på den store bandasjen hun har på hodet, heldigvis! Gla denne dagen er over. ( foresten hun har operert ørene inn)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 huff, hørtes ikke hyggelig ut, godt hun er ved godt mot nå og har det bra.
~Snublefot~ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Huff, føler med dere begge. Datteren til søsteren til mannen min har gjort det samme for noen uker siden. Hvis det er noen trøst, så så det veldig fint ut, sa mannen, jeg har ikke sett henne enda. Rekonvalesensen gikk visst veldig greit, så da håper jeg på det samme for dere:-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Er det derfor du har salander i nicket ditt? Kjekt alt gikk bra! God jul
Bella Swan Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Forstår ikke helt spørsmålet ditt? Har Salander i nicket mitt fordi det er jeg forguder bøkene til Stieg Larsson.
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Barn som opererer inn ørene kalles gjerne salater Kommer fra det latinske uttrykket. Har ikke lest bøkene til Stig Larsson...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå