Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg bare orker ikke mer. Skuffelser på skuffelser. Jeg orker ikke flere nederlag, ikke flere sårende mennesker. De vil få det bedre uten meg. Så dette er mitt farvel
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hm, sende mail til moderator. De pleier å kontakte politiet når det gjelder slike innlegg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har det bare så jævli tungt nå...... eneste som holder meg oppe er barna mine....men hvor lenge klarer de det vet jeg ikke....
KaMa Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Da tar du kontakt med lege, poliklinikk, psykolog eller legevakt og ber om hjelp. Har du fått barn, så mistet du muligheten til å feige ut.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jammen hva kan legevakt o.l gjøre for meg da? legge meg inn?
KaMa Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Jeg vet jo ikke hvor du er, og hvilke tilbud de har der, men legevakten i Bergen har også mottak for folk som er i psykisk ubalanse, hvor de vurderer innleggelse eller andre tiltak. Uansett, selvmord bør du slå fra deg som en mulighet. Du har flere muligheter som du bør prøve ut. Kansje også først og fremst si ifra til dem rundt deg at du trenger hjelp.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 De vet det, men ingen gjør noe. men nå har jeg allefall snakka med ei venninne. reiser til ho senere.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 da har de nok ikke skjønt alvoret - mange kan jo få vonde tanker innimellom, men for noen så tar de tankene helt over! Prat med venninnen din, be henne om å hjelpe deg å kontakte de rette instanser! har en eks som tok livet sitt og har en mor som har gjort flere selvmordsforsøk - ikke gjør dette mot familien din og barna dine..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har flere selvmordsforsøk bak meg... men det var før jeg fikk barn. Jeg har det helt jævlig nå, jeg vet ikke om jeg orker mere nå....
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 ææææææh... seriøst? "dette er mit farvel" ææææh...
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 ikke meningen at du skal bli lei deg da men.. om du skulle nå ta selvmord må du ikke ta farvel her inne. men ta farvel med de som trenger det.. men du skal selvsagt IKKE ta selvmord. så det er bra du tar ansvar og søker hjelp:) ( har bare litt problem med å ta sånne anonyme innlegg på en krangleside seriøst)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Hvorfor skal jeg si det til folk som ikke bryr seg da? Folk som jeg har prøvd å si til at jeg har det forferdelig vondt....... Jeg sitter her alene igjen, med barna som sover..... kan ikke noe for det men alt som nå har skjedd i det siste går forferdelig inn på meg....og jeg vet ikke om jeg klarer mer....
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 de har alltid plasser på psykriatiske til akutte innleggelser.. skal ha ihvertfall. dette høres jo ut som en hastesak. få venninna di til å ringe rett på klinikken. si at du kommer til å ta livet av deg dersom du ikke får hjelp!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Jeg vil ikke legges inn... tror det bare blir værre av det.. Sitter bare her å griner, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...alt er så vondt..
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 hvorfor tror du det blir værre? har du vært innlagt tidligere?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 Nei, har ikke det, men jeg takler ikke være alene....
danieI Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 jeg tror ikke du har lyst til å dø ikke gjør det mot ungene dine, de fortjener å ha en mamma jeg har ei jente som har mistet mamma, det er ikke bare bare for et barn ikke la andre skuffe deg, sånne trenger du ikke i livet ditt du er din egen lykkes smed, lag deg det livet du vil ha sjøl
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 neida, du blir jo ikke sperra inne alene på et rom:) de er der for å hjelpe deg- ikke bare for å hindre deg i å ta selvmord. da får du snakka ut, og hjelp til å kommer over kneika kanskje? jeg tror du skal gjøre deg selv, og barna dine den tjenesten. men ikke få håpet opp om at du skal bli innlagt, for å så bli avist.. det har vært siste dråpen for mange. men jeg syns absolutt du burde reise deg, og gjøre noe med saken.. for barna dine sin skyld:) tenkt så gla de er i snille mammaen sin
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 Men når de som skuffer deg og sårer deg gang på gang faktisk er en av dine nærmeste? Hva gjør man da?
danieI Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 da hadde jeg satt meg ned og tenkt nøye gjennom hvilke personer jeg ville ha i livet mitt, også holder du avstand fra de du ikke har godt av å ha kontakt med
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 tenker over om man trenger disse personene i livet sitt. forklarer dem at pga måten de oppfører seg på har du de bedre uten dem. kanskje dette gir dem en vekker? kommer vell an å på hvordan de sårer deg om de burde få en ny kjangse.. er du avhengig av disse personene på noen måte? av og til må man kutte ut folk selv om de er nære familiemedlemmer.
danieI Skrevet 19. desember 2007 #24 Skrevet 19. desember 2007 nei, jeg sa ikke at det var lett, men det virker som det er nødvendig for deg, for at du skal klare å ha det bra med deg selv
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #25 Skrevet 19. desember 2007 Jeg trenger vel ikke personen i livet mitt, men ungene gjør det.... Så jeg har ikke noe valg akkurat der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå