Gå til innhold

Ville dere kjøpt ny gave til mini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt en stiga rattkjelke, men vi har absolutt INGEN snø...og ikke er det meldt snø på en stund heller da. Kjipt å få noe som man ikke kan bruke.

Lurer da på å kjøpe han en annen gave istedenfor og heller gi rattkjelken til både han og tuppa om det skulle komme snø en dag.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer litt ann på hva han får i gave av andre. Om juletredet bogner over av andre spennede gaver så går nok rattkjelke bra selv om det ikke er snø. Snøen vil jo nok dukke opp før eller senere, og er nok en veldig spent gutt som kommer til å vente i spenning på at snøen skal komme:D

Om resten av pakkene under tredet innholder klær og lite interessane ting for en liten gutt så ville jeg kjøpt noe annet og spart rattkjelken.

Skrevet

De så får jo nok av gaver uansett, så jeg hadde gitt det til jul.

Skrevet

Vet han får lenestol og bord hos besteforeldrene og den ene onkelen, stol hos gudforeldrene, klær hos tante og onkel, klær hos gudmor, julestrømpe hos gudmor.

Det eneste jeg vet han får av leker er en gravemaskin hos lillesøster og en trailer hos den ene tanta.

Så da er det 2-3 pakker jeg ikke vet hva han får og det er fra svigers, tanta og onkelen.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt ny gave ja, om det ikke bare blir noe tull, men noe dere faktisk har lyst til å kjøpe.

Skrevet

Har tenkt på en slik "computer" fra fischer price, slik som lærer tall og bokstaver og slikt. Er litt fan av "lære"leker. Han blir jo 3 år snart og dette må nå passe han ypperlig?

Skrevet

Hvor gammel er han da? Er han over 2 år, så er ville jeg kjøpt nytt ja! Da er han gammel nok til å få med seg hva han får fra mor og far:-)

Skrevet

Gutten vår får også rattkjelke, men å skulle kjøpe noe nytt fordi det ikke er snø synes jeg høres veldig rart ut. Kan ikke unger glede seg mer? har de ikke tid til å se frem til og vente på snøen?

Overflod og utaknemlighet høres dette ut som.

Skrevet

Hvorfor høres dette utakknemlig ut?

Skrevet

Jeg syns ikke det høres utakknemlig ut, er ikke alle som er så heldige å se noe til snøen hvert år en gang. Kan ikke forvente at et barn skal kunne glede seg over en gave han kanskje ikke får brukt i denne sesongen.

Skrevet

Skulle sønnen din bli mindre glad for gaven fordi det ikke er snø? Da er det utakknemlighet. Kan ikke se grunnen til at du vil kjøpe ny gave om det ikke er fordi han blir skuffet for det han får.

Skrevet

Nei, hadde han vært litt eldre så hadde det kanskje vært litt lettere å forklare han det. Men han er enda så liten at det blir vanskelig å forklare.

Og mini er utrolig takknemlig for alt han får:-) Han er helt hensrykt over de små kalendergavene:-)

Skrevet

Dytter litt...er så usikker på hva jeg skal gjøre:-)

Skrevet

Ingen flere innspill?

Skrevet

Hei. Jeg ville nok kjøpt en ny gave til han. Er jo kjekt å kunne bruke gaven fra mamma og pappa med en gang!!!

Klem

Skrevet

Hva om romjula bringer med seg masse snø :D

Neida, ville nok kjøpt ny gave jeg ja, husker fra jeg var lita at gavene fra mamma og pappa var de mest spesielle,som jeg ville bruke med een gang :)

Skrevet

nei jeg ville ikke kjøpt ny gave. fordi det blir så mange gaver alikevel.

viller heller satt pengene inn på sparekonto så hadde han de der

Skrevet

Hadde aldri i verden kjøpt ny gave.. ?? hvorfor det???

Han kan nå likegodt glede seg over kjelken selv om det ikke er snø. Her får jenta vår akebrett og jeg ser for meg at det kan bli litt akebrett kjøring inne på tepper, og ikke minst at hun får sitte på akebrett inne på julekvelden. Husker jeg fikk ski til jul når jeg var 9 år.. Det var ikke snø, så jeg gikk med ski inne.... Det var stor stas å få ski og glede seg til snøen dukket opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...