Shinyogsmåen Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har laget delfia kake ut fra oppskriften bakpå delfiafettet, synes ikke den var så god. Men er heller ikke sikker på hvordan kaken skal smake. Er det flere som har brukt den oppskriften og hva synes dere?
bente69;) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har alltid brukt den som står på delfia kaka, google litt, tror ikke det er sååå veldig stor forskjell på de forskjellige oppskriftene. Jeg fyller med Per kjeks, marsipan og geletopper på toppen:)
Sivalur Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg pleier også alltid bruke den oppskriften. Synes den er god. Er jo ikke alle som liker Delfiakake da...
Shinyogsmåen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje bare fylle med litt mer kjeks, marsipan og geletopper da. Skal lage en som jeg skal ha med til mamma på julaften også. Syntes den første smakte så innmari sjokolade.. Nå har samboer også smakt den og han syntes også det. Hvilken sjokolade bruker dere da? Jeg brukte mørk kokesjokolade fra Freia.
bente69;) Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har først i sjokoladesaus, så en rad med Per kjeks(må være den kjeksen), så sjokoladesaus, deretter en utkjevla marsipan lag, så et med sjokoladesaus, så et lag til med kjeks, så siste lag med sjokoladesaus, geletopper oppå der. Jeg bruker Eldorado lys kokesjokolade fra Kiwi.
snurkle Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Å herregud, kjenner kvalmen bare av å lese det..:-/ Har aldri smakt det, kan det der virkelig være godt?
bente69;) Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 En 0,5 cm skive er bare sååå godt:) Vedlig mektig, men allikevel veldig godt, hører julen til:)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Den kaken skal smake skikkelig fet sjokolade :-)) Synes den blir god etter oppskriften på pakken, jeg. Bruker Per kjeks og geletopper i. Er ikke alle som liker den kaka, pga den rå, feite sjokoladesmaken...
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Bytt sjokolade... Mørk sjokolade er ikke såå godt. Har det selv i risbollene i år (samme oppskrift som delfiakaka) pga at dattera mi ikke tåler melk så måtte ha sjokolade uten melk. Ble ikke det samme nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå