Gå til innhold

Jeg har blitt en hamster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny tredemølle + nynedlastede tv-serier = meg i hardtrening... Det var ikke meningen at jeg skulle gå på den hver eneste dag, og heller ikke fullt så lenge hver gang, men når tv-serien nesten er ferdig så går jeg litt lenger. Det er kjempebehagelig å gå laaaang tur etter å ha sittet på r*va bak en pc hele dagen, og nå kan jeg ikke tenke på tv uten å tenke at "da tar jeg og går en tur mens jeg ser på..."

Er man nødt til å ha "hviledager" mellom slike økter? Må jeg vente til jeg ikke har noe gangsperr mer? Kjenner det såvidt i rumpemuskulaturen (;o)), men gikk jo i mer enn en time i går og dagen før, må jeg bare droppe å gå på den i dag? Jeg går ca 6 til 8,5 km, men nærmere 8 enn 6 som oftest og jeg går i nokså høyt tempo (har ikke lov å jogge av fysio).

Hadde aldri trodd at dette skulle bli noe jeg måtte moderere meg på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det føles bra kan du bare gå på:) (men ved mer vondt enn man forventer ved trening er det lurt å vente en dag) kroppen sier tydelig fra når den nærmer seg grensa for nok.

Skrevet

Det er vel bare en tilvenning for kroppens muskler det at du blir støl, etterhvert kan du gå lenger og lenger. Kan ikke se noe galt i å gå en times tur hver dag. Tvert imot, flink er du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...