Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Ny tredemølle + nynedlastede tv-serier = meg i hardtrening... Det var ikke meningen at jeg skulle gå på den hver eneste dag, og heller ikke fullt så lenge hver gang, men når tv-serien nesten er ferdig så går jeg litt lenger. Det er kjempebehagelig å gå laaaang tur etter å ha sittet på r*va bak en pc hele dagen, og nå kan jeg ikke tenke på tv uten å tenke at "da tar jeg og går en tur mens jeg ser på..." Er man nødt til å ha "hviledager" mellom slike økter? Må jeg vente til jeg ikke har noe gangsperr mer? Kjenner det såvidt i rumpemuskulaturen (;o)), men gikk jo i mer enn en time i går og dagen før, må jeg bare droppe å gå på den i dag? Jeg går ca 6 til 8,5 km, men nærmere 8 enn 6 som oftest og jeg går i nokså høyt tempo (har ikke lov å jogge av fysio). Hadde aldri trodd at dette skulle bli noe jeg måtte moderere meg på!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Hvis det føles bra kan du bare gå på (men ved mer vondt enn man forventer ved trening er det lurt å vente en dag) kroppen sier tydelig fra når den nærmer seg grensa for nok.
Tussa og Sofie Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det er vel bare en tilvenning for kroppens muskler det at du blir støl, etterhvert kan du gå lenger og lenger. Kan ikke se noe galt i å gå en times tur hver dag. Tvert imot, flink er du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå