Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Uff. mamman til a og m er virkelig en stor taper. "mannen min!! Han er bare heelt utrolig den mannen... Føler at jeg virkelig har oppnådd det store..og at jeg er såå heldig.. Vet han tidligere har vært en populær kar...i studietida...(har kontakt med ei som han studerte sammen med) dem var og er kjempe gode venner!! Han var forloveren hennes og hun toastmaster i vårt bryllup.. Tror han er den eneste jeg kjenner som har vært med i brudebutikker, kommet med råd etc til bryllup...altså da til vennina si når hun giftet seg og han var forlover...Han gjør bare sååå mye ting jeg vet andre menn ikke gjør.... Tenker mange ganger på...hvorfor valgte han akkurat meg..når han tidligere kunne velge å vrake...men men..fornøyd jeg! " Da jeg så bilde av henne lurte jeg også på hvorfor i all verden han hadde valgt henne. Æsj, for et stygt kvinnfolk. Men da jeg så mannen var jo ikke akkurat han noe å skryte av heller. kanskje han tidligere kunne velge å vrake, men sånn som han ser ut nå kan han nok ikke få stort. haha Se her på bildet da: http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/398735/offset/12
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Nå er det vel streng tatt du som er taperen her.. Må nesten bare applaudere.. Helt utrolig at du klarer å kopiere innlegget, legge det inn på krangle OG trykke på anonymknappen.
ALIICE Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Du tar hardt i anonyme hovedinnlegger, men jeg må si meg litt enig med deg.... Kjenner jeg blir helt svett av sånne innlegg.... Blir flau på deres vegner. Bare så synd at du er anonym HI=0) Det er litt greit at man tør å stå for det man skriver.
Kyllingbein Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg måtte jo selvfølgelig trykke på linken for å se.. Synes hun ligner på Lorelai i Gilmore Girls jeg. Mange misunnelige mennesker her i verden
KaMa Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Er det mulig? Hvordan har du det med deg selv, HI? Når du ser dette innlegget, så må du jo bli klar over hvilken nedrig og overfladisk person du er. At du verdsetter mennesker ut fra utseendet betyr _ikke_ at det er det folk normalt gjør. Forøvrig kan jeg fortelle deg at folk flest er ganske gjennomsnittlige, akkurat sånn som deg selv, de du skriver om og storparten av verdens befolkning. Ellers syns jeg innlegget beskriver føleleser folk i parforhold ideelt sett burde ha for hverandre. Men du opplever kansje ikke det samme. Å være glad for at du er sammen med en du syns er fantastisk, og som sannsynligvis syns det samme om deg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 herregud, hun er jo kjempe nydelig jo... DUST!!!!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 er det ikke lov å være fornøyd med tilværelsen? idiot kjærring. jeg syns hun var kjempe pen lorelai tenkte jeg også
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Nydelig dame, som er så heldig at hun elsker mannen sin og er stolt av det de har sammen. Du har kanskje litt problemer på hjemmebanen selv HI?
Cat.68 Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Sjalusi er en mektig fiende, du burde nedkjempe den hi. Synes de er et nydlig par jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Enig med du, dem vakke no fine!!!! Ha,ha. Overfladiske er vi nok, men o' så rett vi har!!! ÆreVære anonymknappen for oss feige som ikke tør å stå for det vi sier!!!
Tommage♀♂ Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Står det noen steder i innlegget hennes at hun synes at de er så vakre da? Hun beskriver mannen hun elsker som populær, snill, omtenksom, og seg selv som heldig! Dette oser det missunnelse og lav selvtillit av HI. Personlig syntes jeg det var et pent par! Mye finere enn meg og sambo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå