Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hun er landpostbud, og skal ta med pakker, både til og fra kundene. Mamma og pappa driver et lite firma, og har mange gaanger hatt problemer med å sende pakkene med henne, en gang fordi hun ikke hadde plass i bilen, da hun skulle bort på nabogården å handle inn kassevis med egg(!!!!!!), til seg selv og naboene hennes, en annen gang fordi hun ikke ville kjøre ned, for det kunne være glatt, enda veien ned til mamma og pappa var bar.... Og da hun kom gående ned, så var jo de pakkene alt for tunge og mange til at hun kunne bære de opp..... Og ikke orket hun hente bilen heller.. Så mamma måtte bære de opp for henne... Og det har vært MANGE sånne situasjoner... Og hun er enda sløvere når det gjelder å ta med seg pakker. Jeg får jo varer fra Tupperware sendt med posten, og de må jeg alltid hente på postkontoret. Da jeg spurte postkjerringa hvorfor det lå hentelapp i postkassen min, da jeg traff henne ved poststativet, svarte hun at hun tok ikke med seg pakker til meg, fordi jeg sjelden var hjemme, og fordi hun ikke var vant til at unge folk hadde penger til å betale pakkene med.. Enda disse ikke kommer i oppkrav....... Så jeg sa at om problemet var at jeg ikke var hjemme, så kunne hun levere de hos mamma, som bor like i nærheten. Men så i dag da.. Så ligger det hentelapp i postkassen IGJEN... Denne gangen er pakken en olje jeg har bestilt, så regner med at den pakken fint går nedi postkassa mi, og om ikke, så har jeg vært hjemme i HELE dag, pakken er til og med betalt på forhånd.... Jeg blir så forbannet på denne kjerringa!!!!!!! ARGH!!!!! Så nå må jeg da kjøre to mil, en vei, for å hente pakken på postkontoret, bare fordi denne helsikes kjerringa er så gørre lat...
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hun høres jo skikkelig lat ut. Du skulle nesten tatt kontakt med arbeidsgiver, og lagt inn klage...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Ja.. Men hvor i allverden gjør jeg det da... Er de ansatt lokalt, regionalt eller på landsbasis liksom.. Og om de er ansatt lokalt, hvem er da arb. giver? Fankens KJERRING!!! Hun er sur og tverr, og alltid er det noe som plager henne.. Fatter ikke at hun får beholde stillingen sin jeg altså..
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hun jobber for postvesenet? Ikke eget firma? Jeg ville ringt lokale postvesen, og hørt om de visste noe mer. Ville jo være naturlig at det er der hun har "base" ?! Skjønner godt du er sint er jo kjempelangt å kjøre....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Ja, hun er jo ansatt i posten på et eller annet vis, men hvor ringer man liksom.... Det som er med posten da, at de er så store, så man vet liksom ikke hvor man klager...
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Ja ikke sant! Får bare spørre henne sånn litt saklig om hva arbeidsoppgavene hennes er? Neida jeg vet ikke hva du skal gjøre. Tror kanskje jeg hadde sagt noe neste gang hun dukket opp. Har du vært syk i det siste? Siden pakkelappene alltid er i postkassen min?? Da må hun jo ha fin forklaring....
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ville lagt inn en klage til posten jeg.
Labambie Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Fult mulig å klage! Bare gå på www.posten.no og videre til kontakt. De er faktisk veldig flinke til å hjelpe til!
mammamamut Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Gå inn på posten.no og finn hovednr. Så ringer du dem å de setter deg over der du skal. Ikke værre enn det! De er veldig behjelpelige per tlf altså!
Leieboer funnet! Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Ring postens kundeservice på 81000710 og gi klar beskjed om at du forventer bedre service!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Ring komunen og få nr. til evt. arbeidsgiver og legg inn en klage! Utrolig dårlig sørvice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå