2008 og 2012 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Litt detaljert her, men har fått en litt merkelig utflod i dag... Litt klumpete. Lukter ikke noe. Men det svir/klør bittelitt nedentil, for å si det sånn. Kan dette være sopp? Jeg har ikke peiling, har aldri hatt det.... I tilfelle, kan man kjøpe noe reseptfritt på apoteket? Kan det skade et evt. foster dersom man har sopp og ikke gjør noe med det...? Ble mye spm dette... Forresten, noen som vet om dette kan være tegn på graviditet? Har IKM i dag (tror jeg). Tør ikke teste før fredag... Håper noen kan være snille og svar meg
Babyønske �� Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Ikke utenkelig at det kan være sopp. Og det kan i noen tilfeller være tegn på graviditet. Men er ikke sikker på om det er et tidlig tegn. Du kan kjøpe Canesten el Klotrimazol på apoteket reseptfritt. Kremen kan du bruke hvis du er gravid. Det finnes også vaginalkapsler som kan brukes sammen med kremen, men de kan man ikke bruke hvis man er gravid. Tror ikke det kan skade et foster å gå med ubehandlet sopp, men det kan bli meget ubehagelig for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå