Gå til innhold

Fin form og lykkelig over å være gravid


Hepsi

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg synes det blir så mye fokus på bekymringer og problemer her inne. Men det er jo selvfølgelig naturlig å ta det opp i et sånt forum. Som førstegangsgravid er jeg lykkelig "uvitende" om alt som kan gå galt og begymrer meg derfor ikke i utgangspunktet. Men ved å lese en del tråder her har jeg faktisk begynt å bekymre meg litt for å miste.... Det er så mange som er bekymret over den minste lille ting. Uansett, vil bare prøve å spre litt glede ved at jeg er i fin form og har det veldig bra som gravid. Gleder meg utrolig masse til tiden framover:-) Det vet jeg jo at alle andre gjør også. Men senk skuldrene jenter, og pust med magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...Enig med deg. Det er greit å vite om at ting kan skje, men vi må prøve å slutte å bekymre oss. Stort sett går det faktisk veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - jeg har også lest meg bekymret på mange av innleggene her. Er forresten veldig bra at folk tar opp bekymringer, men man må jo også tenke positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er så enig med deg!! Jeg har vært gravid en gang før og mistet i uke 9, selv om det var vanskelig så har jeg hele veien vært klar på at jeg har lite jeg skulle ha sagt eller gjort for og endre det som skjer. Vi er faktisk bare med på denne reisen enten vi vil eller ei, og selvsagt kan vi følge alle anbefalinger, men vi har dessverre ikke 100% kontroll over kroppen, så i stedet for og bekymre seg, så tenker jeg nå når jeg er gravid for andre gang, at jeg skal nyte hver en dag, og slappe godt av, og ha det godt. Det er dessuten slik at alle graviditeter er så ulike, legen min sa at jeg skal tenke mindre på hva alle andre føler, kjenner osv, men heller akseptere at det som skjer med meg er vanlig for meg. Så jeg slår følge med Hepsi, og sier som henne senk skuldrene, og pust godt med magen, dette her går bra!! Ha en riktig god jul, og ett godt nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt fint jeg også! Stortrives som gravid for andre gang. Så lenge jeg går til sengs mellom 8 og 9 merker jeg lite til graviditeten. Er i strålende humør for tiden, og ingen jeg kjenner har peiling på hvorfor. Nyt denne tiden jenter, dere vil faktisk savne den mer enn dere tror nå. Å være gravid er herlig dere:) God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beskymret er vi forde vi er mødre, og jeg skal love dere det går alldrig over;)

 

Men jeg er helt enig,det er masse negativt å lese her inne. Så jeg ser alltid an overskriften før jeg åpner trådene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...